Må jeg spørge hvad du laver udover at ryge hash? Hvilken form for skole/arbejde er du i gang med?
Du er i en alder hvor man udvikler sig meget og er meget opmærksom på verdenen omkring dig, og derfor bliver man meget mere træt generelt. Jeg selv er 18 nu, og hver dag er jeg helt smadret. Derudover er det en god idé at begynde at gå i seng i ordentlig tid hvis du ikke allerede gør det.
Det kan da godt være det har noget med hashen at gøre though.
At være forvirret/træt/doven efter hash er helt almindeligt, men det er ikke almindeligt at mærke det flere uger efter, og det er bestemt heller ikke almindeligt at besvime efter hash, selvom jeg kender til folk der har oplevet det.
Jeg tror det ligger psykisk - efter en ubehagelig oplevelse med noget ukendt, er det meget almindeligt at tænke så meget over det at det præger hverdagen. Så tag dig en god lang pause, dyrk motion (giver mere energi), skab gode søvnvaner (drop middagssøvnen, den gør det hele meget værre), hver sammen med vennerne (uden at ryge) og ellers bare ro på, så burde det 7-9-13 gå væk ret hurtigt