Hej folkens.
Jeg er begyndt at ligge mærke til et lille problem, som egentlig går mig ret meget på nerverne.
Jeg ryger normalt bare et par gange i måneden (plejer at købe til 2-4 dage max 2 gange månedligt)
Men denne gang har det været lidt anderledes, desværre... jeg har røget bong de sidste 5-6 dage i træk nu,
Og nu er det ellers også bare slut, må man sige.. da jeg sugede et af mine sidste hoveder, i forgårs begyndte jeg at hoste osv.. nothing big. Men hvergang jeg suger et hovede nu, hoster jeg mig selv ihjel fordi det føles som om at der sidder en med hænderne om mine lunger og bare... klemmer? ved sgu ikke lige hvordan det skal forklares. Det er aldrig sket før og smøgerne er intet problem..:/ Sys ikke at jeg har et overdrevet hash-forbrug.. altså hvor meget pr. dag-mæssigt... vil sige 6-10 bonghoveder afhængigt af dagens længde/stressniveau whatsoever.
Jeg ved ihvertfald bare at jeg ikke kan ryge mig skæv ordentligt nu, da jeg gerne skal have 2-3 hoveder i rap for at få en ordentlig virkning (Ps. vejer lidt mere end andre på min alder, så det er derfor at der skal lidt mere til) Men jeg kun kan suge 1 hovede.. og så er det som om at mine lunger ''trækker sig sammen''.. det er som om at mine luftveje bliver indsnævrede

Hvad kan dette skyldes? (PS. har kun været hverdagsryger i en periode på 5 mdr. en enkelt gang.. siden har det været et par gange i måneden.. nogle gange mere, nogle gange mindre. Jeg røg så en bette joint her til morgen.. den gad heller ikke så gerne ned. jeg nåede 3/4 og så fik jeg denne ''indsnævring'' igen, og begyndte at hoste pga. følelsen af luftmangel/ikke at kunne hive nok ned... det er ikke som om at jeg bare sidder og hyperventilerer for hårdt eller noget.. men kan ikke suge ordentligt, thats for sure

Har aldrig oplevet noget lignende... selv ikke ved 5-6 dages røg.. Det er sgu lidt trist. jeg mangler ikke så meget, og jeg haaader bare at sidde og se en klump støve helt til på bordet

Endvidere prøvede jeg også noget guldkakao igår. Med smøren og feden blandet på lavt blus og bla bla.. you know the drill.. smed MINDST 1 gram i, og drak det relativt hurtigt - men jeg fik aldrig nogen virkning, syntes jeg selv. jeg var på 100% tom mave (fik en lille mundfuld mælk da jeg stod op?) og havde ikke røget noget... Hvordan kan det være at det ikke virker, men bong altid har gjort, bare ved et par rips? PS. Har røget cigaretter dagligt i 5 år + og der har aldrig været nogen problemer... (kan også sagtens ryge smøger nu.. ganske normalt. men når hashen bliver blandet i kan jeg bare overhovedet ikke

)
Og så lige et spørgsmål til - Har overvejet at lave noget nol

Har aldrig prøvet det før, MEN! ved godt hvad proceduren osv osv er... Dog er jeg lidt usikker på mængde - Hvor meget nol (gram mæssigt evt.) får jeg af ca 10 gram go' fed? jeg ved godt at det er svært at sige, og at jeg skal prøve mig frem osv osv...men gider ikke rigtig omsætte 10G Hashish og så få en lillebitte klat nol ud af det

men har søgt lidt på mængdeforhold uden held - og så tænkte jeg at jeg lige kunne smide det med i denne tråd..

- Anyways..
det var bare lige mine spørgsmål