Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 16:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C/Kastrup, Amager
Jeg har lige købt hash fra min dealer igår, jeg fik halv pris, som sidst jeg købte fra dem, men det her går mig på
nerverne, for konsistændsen er sten hår og, når man nolder det bliver det til en form for pulver, men det var først da jeg fik tændt op i joint'n, så brændte halvdelen af den, og den havde en kraftig smag af Mint og Salmiak der ku smages flere timer efter selv om man have spist og drukket,

Men jeg har prøvet det før men den her gang var det virkelig slem smag, næsten ikke strejfen af cannabis,

Men det mere underlige er at efter jeg prøvede det første gang har jeg virkelig fåget en Kraftig psykisk/Fysisk træng til at blive ristet på en eller anden måde, og jeg er blevet 10 gange mere psykisk ustabil end at ryge det originale 120'er fra staden + At rusen mindede mere om DMT(Hallusination) end Hash rus ?

HVAD KAN DET VÆRE ?? :shock:

[color=#0000FF]Got to Dance, to Psychedelic Trance, Bring mig ind i den 4 dimension[/color]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Underligt. Hvad mener du med psykisk ustabil?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
I denne tråd er der også nogen der nævner hash der lugter af salmiak og andre fuckt ting, også i jylland. Ved ikke om det har relevans til din hash, men here goes: viewtopic.php?f=3&t=41772

Medlem
Brugeravatar

Er ikke selv stødt på noget hash som du beskriver det, her i Århus. Men at det bliver til pulver(sand?) virker i mit hovede som et tegn på dårlig hash.

Kan din ustabile tilstand skyldes at du ikke har røget ? For hvis det er meget dårlig hash eller slet ikke hash, så får du heller ikke stillet trangen til at ryge.

Trangen til at blive ristet lyder for mig som endnu et tegn på din rygetrang..

Skaf noget der er bedre, der får man ofte også mere for pengene ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Da jeg begyndte og ryge og ikke havde fundet en fast solid kontakt endnu, brugte jeg mange forskellige dudes til at købe hash af. "Hvem der lige havde" i ved. Engang købte jeg ti gram hash for usandsynligt lidt gysser og jeg burde da ha regnet den ud når det var så billigt. Men man tror jo på man har lavet en konge handel :D

Anyway - Det var virkelig noget skidt hash. Hely lysebrunt, og kiggede man fra siden kunne man se en masse lag i pladen. Når jeg nolrede det blev det fuldstændig pulveriseret og til støv, hvilket var rigtig ubehageligt da jeg skulle ryge den. Trak støv med ned i svælget på hvert hvæs!

Jeg er ikke et sekund i tvivl om det ikke var hash, for jeg blev ikke det mindste høj af en ellers godt proppet to smøgs ryger. Hvad det var, ved jeg ikke. Men det lignede mest af alt en hindbærsnitte bar lysebrun over det hele.
eneste råd herfra - Staden er din ven, (Træls hvis man bor i jylland :) )

Smurf

Dedikeret medlem

Hvis man bor i Jylland er Thy din ven :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Hvis man bor i Jylland er Thy din ven :P

hvis man bor i thy ja, for du skal fame købe store mængder for at kunne iberegne i togtur fra. feks esbjerg til thy og retur og ikke miste en god deal.

kvaliteten er fame god, absolut.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis man bor i Jylland er den der skaffer god røg din gode ven. Har boet flere forskellige steder i Jylland, og jeg har aldrig haft problemer med at skaffe prima røg nogen steder, heller ikke i ude i landsbyerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]