Dosen har selvfølgelig meget at sige, men det kan også sagtens være noget der er kommet fra nogle underbevidste tanker og associationer, eller nogle oplevelser tidligere i dit liv (som du ikke har fået bearbejdet), der kan være skyld i angstanfaldet. Der er mange muligheder, men hvis jeg var dig, ville jeg slappe lidt af med forbruget i en lille periode, skrue dosen ned, og evt skifte over til pot, hvis det skal være grønt. Skunk (sativa domineret) er mere psychedelisk end indica (det meste hash er meget indica like, skulle jeg mene), hvorfor nogle mennesker af og til har nogle ret vilde oplevelser, på stærk skunk. Meget skunk er iøvrigt fremavlet med henblik på meget THC-indhold, eller stort afkast, men man har gennem tiden ikke rigtig tænkt på, at få det til at balancere med CBD-indholdet, som er et antipsykotisk stof, der er et cannabiod ligesom THC er.
- og hvis det er noget du ikke har oplevet flere gange, så lad være med at læg for meget i det. Man kan også blive lidt skør i bolden / fremprovokere det, ved at give det for meget opmærksomhed
Ps. det med hans bror var bare en joke, tag det helt roligt, man kan ikke dø af cannabis (hvis nogen skulle være i tvivl)
Jeg har ikke haft noget forbrug. Første gang i 4 mdr i jeg røget noget.
Tænker ikke så meget på angstanfaldet, men mere på jeg ikke vil være svimmel. Det er snart 24 timer jeg var skæv, så håber meget snart svimmelheden forsvinder.