Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey Psy

Jeg tænker på at indtage noget skunk oralt. Der er mange opskrifter på hashkager osv, men skal jeg gøre noget andet når der er tale om skunk/pot?

Og får man egentligt røde øjne af at indtage det oralt?

Vil helst ikke spilde det :)

Medlem
Brugeravatar

Har aldrig spist thc men tror man stadig før røde øje. Jeg røg ihvertfald engang med dykker briller på (glimrende ide faktisk, skide sjovt) og der fik jeg stadig røde øje. Men lige meget hvad er de stadig drowsy.. og mine bliver sindsygt drowsy.

Medlem
Brugeravatar

Får skam også selv røde øjne når jeg ryger :) Har røget i mange år, men af en eller anden grund har det aldrig været oral andet end når jeg har spist lidt hash for sjov. Så ville lige høre om der var nogen der kunne give svar på en god måde at tilberede skunk på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
http://forum.rygegrej.dk/index.php?topic=37.0

Det er Bwana's kogebog (tidligere "something" på DCF), der burde du sagtens kunne finde en masse spændende opskrifter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Har prøvet at lave guld kakao, og der bliver man fucking skæv, og også meget røde øjne :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Man får ekstremt røde øjne af at indtage det oralt ;)

Dedikeret medlem

Skunk er ret svært at indtage oralt, synes jeg. Det er som om THC'en sidder ret godt fast i fibrene, eller sådan noget.

Har prøvet at bage, stege og drikke (absinth) cannabis i form af skunk op til flere gange uden den store effekt.
Da jeg så prøvede at smide 0,5g tør rockerhash (french paper) i et glas vodka og opløste det så godt man nu kan (det meste af sand), fik jeg en temmeligt vild effekt! Var nede ved min daværende kæreste, og da troede jeg, jeg var ved at blive kvalt i mit tyggegummi. Senere, da jeg skulle have sko på havde jeg svært ved at stå på benene :lol:

Min pointé er... Ryg skunken, og spis hashen. :) Skunk smager herre godt når man ryger det, men smager desuden temmeligt mærkeligt i en kage/kop kakao. Lidt for kraftigt. Hash smager derimod rigtigt godt i kage - giver lige kagen et ekstra pift! ;). Personligt bryder jeg mig ikke så meget om smagen af meget hash når det ryges. Dog synes jeg den bløde "sort nepal" smager rigtigt godt i joints.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg lavede selv her i sidste uge pot kage, en rigtig go kage ville jeg endda mene, hvis du har en grinder så er det ikke svært at dele skunken til atomer, også er det ellers bare og gå op i det nærmeste supermarked og købe en "shake'n bake" kage til 30 kroner, chokolade er selv min favorit 8)

Junior medlem
Brugeravatar

Skou skrev:
også er det ellers bare og gå op i det nærmeste supermarked og købe en "shake'n bake" kage til 30 kroner, chokolade er selv min favorit 8)

Pulver kager er herlige. Tager ca. en halv time at slaa den sammen og bage den. I mange af dem indgaar margarine saa er det jo bare at oploese galaren heri.

Og der er oftest mere end hvad 3 gutter kan guffe paa en aften :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

RystStemning skrev:
Og der er oftest mere end hvad 3 gutter kan guffe paa en aften :lol:

Hvis man skal ha kage til en hel aftens hygge, så er to pakker "ryst og bag" den rigtige mængde kage 8)

Junior medlem
Brugeravatar

de poser jeg koeber giver 1 kg kage ca. det lyder som temmelig hardcore fraader :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor meget mine kager vejer afhænger af hvor meget røg jeg har 8)

Junior medlem

Skou skrev:
Jeg lavede selv her i sidste uge pot kage, en rigtig go kage ville jeg endda mene, hvis du har en grinder så er det ikke svært at dele skunken til atomer, også er det ellers bare og gå op i det nærmeste supermarked og købe en "shake'n bake" kage til 30 kroner, chokolade er selv min favorit 8)

Er det bare grinde potten og smide den i blandingen, eller skal THC'en extractes først og så væsken hældes i blandingen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er bare at grinde potten og smide det i kagedejen efter du har blandet den færdig, også lige røre lidt rundt og ind i ovnen 8)

Junior medlem

Skou skrev:
Det er bare at grinde potten og smide det i kagedejen efter du har blandet den færdig, også lige røre lidt rundt og ind i ovnen 8)

Nice, det må jeg prøve en dag :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det smager heller ikke helt værst, faktisk rigtig godt hvis man vælger den rigtige kage

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Lav grønt smør og brug det i dejen. Det er rarere at tygge i. Og lav to portioner kage. En med og en uden. Den er dumt kun at have bagt hashkage og så få fråderen på.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem

Hej - I må sku ikke bare putte hash eller pot direkte i dejen. THC er fedtopløseligt og skal helt sikkert opløses i smør eller andet fedtstof inden det blandes i dejen - ellers mistes for meget THC.

Sådan laver du THC-fedtstof:
- Smelt smør i en lille kasserolle eller lign.
- Når alt smør er smeltet opløses hashen let. Bare put klump - eller hakket pot i.
- Nu indeholder fedtstoffet det meste af THC'en og du kan bruge det i alle retter. F.eks. i kakao, kage eller gryderet.
Beregn ca. 1-2 gr. hash eller marijuana afhængigt af dit normale forbrug - jeg ryger en del, men fik engang en Hash-OD ved at indtage en kage med 2gr. god hash. Her er det ubehagelige ved at spise cannabis så - du er nødt til at vente på at rusen brænder ud. Når du ryger kan du lettere styre det .

MEN - min favoritmetode til indtagelse overhovedet er altså vaporizing - altså fordampning. Det giver simpelthen den reneste skævert og så skulle det skåne dine lunger noget der minder om 75% eller mere. PRØV DET! Du kan få nogle billige glaspiber/vaporizers - klart bedre skævert end at ryge eller spise.

Jeg håber at det

(ps. skunk er en hampesort og ikke bare alt indendørs dyrket. F.eks. findes der masser af sorter som efter min mening er bedre en sorten "Skunk" - f.eks. "Jack Herer", "Amnesia Haze" eller "Silver Haze". Skunk er altså for marijuana som Ford er for bil). Se mere om dette på min side http://www.strongestweed.com.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mate, det her topic er fra april.
Ingen grund til at besvare oldgamle topics =)

Junior medlem

Hehe - sorry. Det havde jeg ikke lige lagt mærke til. Det er vist lidt spild af tid ;O)). Takker!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]