Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 16:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Sad lige her i min skævert og tænkte over underlige ting der er sket på de sidste 3 år i mit hverdagsrygeri..

Kan huske engang da jeg kom hjem fra en ven efter vi havde røget en 4 - 5 pinde og jeg så valgte at se noget tv.
Da jeg så tændte tv'et lagde jeg mærke til at stemmerne kom bagefter de normalt skulle og jeg tænkte ''fuck en lorte kanal'' og skiftede, men det var det sammen på alle kanaler og jeg grinte lidt af det og kunne ikke rigtig forstå det.

En anden gang jeg kan huske var da jeg sad nede på en strand med en ven sent om natten og røg nogle fede.
Lige pludselig kunne jeg høre sådan en trance sang som jeg begyndte at nynne, og min ven spurte mig hvad jeg havde gang i, for der var åbenbart ikke noget musik.. Det var bare alle mulige små lyde som jeg kunne høre rigtig højt som på en eller anden måde blev til en god melodi :b

Ellers har jeg bare haft normale high times og et par bad trips med noget angst osv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
de to ting du beskriver har jeg også oplevet :D

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når vi har været pisse skæve og rendt rundt udenfor har jeg altid haft det sjovest. Langt mere stimulerende end at sidde i en lejlighed og være skæv.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er dejlig high lige nu... har lige været i brusebad - det var aaaaaaalt for lækkert :joint:

Medlem
Brugeravatar

Så hvad jeg prøver at sige er vel, at det er svært og tage nogle bestemte gange. fordi de fleste gange er jeg så dejlig (god) high :mrgreen:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Var med til at bygge en storm p. maskine i sommers mens jeg røg ret mange joints, det var et fantastisk projekt som strakte sig ud i evigheden (sådan føltes det i hvert fald)... Og så alle de gang jeg har jammet mens jeg har været skæv, de fedeste skæverter kommer som regel når man laver et eller andet kreativt synes jeg... En rigtig flot film eller doku der rører én kan også være sagen... Men krea er toppen...

Medlem

Hej folkens ! :) Jeg samt to venner har valgt at tage tid på hvor længe vi bruger på at ryge en joint.

Jointen:
1,5 Smøg
0,8-1g 130 hash.

Tider: 22min,18min, 13.35min ! :) Vi sidder godt baskede og stolte tilbage :D Skriv gerne jeres tider :p

Medlem

Den lokale park med en pind i hånden og nogle gode kammerater og så noget sol!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Magnetic Man på roskilde - Er ikke kæmpe fan eller noget men de stimulanser jeg havde taget virkede perfekt i kombination med hash og hvad jeg nu havde drukket. En HIGH ud over det sædvanlige. Alt gik op i en højere enhed lige der :) Var kun til stede i musikkens lyde. Det var rigtig fedt at prøve, har ikke kunne ramme det samme peak siden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis vi kun snakker hash beklager jeg ovenstående - den havde jeg ikke lige luret. Men ellers fremhæver jeg en af de utallige gange på Christiania en smuk sommerdag. Gerne en søndag så der er musik i Nemo

Medlem
Brugeravatar

Det var nok da jeg første gang prøvede at ryge ren sativa-skunk uden tobak på en lille pibe. Der blev jeg virkelig "high" og overhovedet ikke sløv. Jeg sad alene på mit værelse, kiggede på væggene som boblede og skiftede farve og fnisede i en lille time.

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Edit: Er skam godt klar over, at det på længden ligner en trip-rapport mere end et almindeligt svar. Er godt skæv, og jeg kunne simpelthen ikke stoppe med at skrive, da jeg kom igang.

I går havde jeg en af de bedste oplevelser på cannabis nogensinde for mig. Jeg startede med at ryge en ½-smøgs af hvad pusheren kaldte "det bedste indica-skunk, der findes på staden". Jeg blev en smule skæv af at ryge det. Fik det behageligt, som jeg plejer og slappede godt af. Efter at have været småskæv i 20 minutter, beslutter jeg mig for, at jeg ikke havde røget nok. Jeg sad og overvejede, om jeg skulle tænde min bong. Det tog mig ca. 10 minutter, før jeg besluttede mig for at ryge på min bong, også selvom jeg ikke havde skiftet vand siden sidst (2 dage siden dengang, og fy for helvede, det er ulækkert, nu jeg tænker mig om). Jeg gad ikke skifte vand og skylle den, fordi jeg ikke bryder mig om at rejse mig fra sofaen, når jeg er stoned. Efter nogle hoveder af skunken, begynder jeg at kunne mærke de sædvanlige følelser, der kommer, når jeg har røget nok. Mine kinder (det indre) begyndte at blive følelsesløse, og det blev "rart" for mig at sidde og bide i dem (ikke bide hul dog). Nå, her kommer det bedste - da jeg så lagde mig ned, føltes det som om, jeg med tankerne kunne dreje hele verden rundt, når jeg havde lukkede øjne. Det var som om jeg kunne gengive illusionen fra Ripleys believe it or not-broen - blot som følelse i hele kroppen i stedet for optisk illusion. Det varede ca. en halv time tror jeg - og så faldt jeg i søvn.

I fredags efter at have spist en kage på staden (sativa), tog jeg i retning af Chr. havn metro. Da jeg nåede dertil møder jeg en fra unicef, der vil have mig til at støtte dem. Da jeg ikke havde talt med nogle i et par dage, besluttede jeg mig for at tage den snak. Efter lidt tid fortæller han mig, at der er meget ost i metroen, hvilket muligvis sparer mig for en gevaldig bøde, og jeg valgte derfor at melde mig ind. Effekten af kagen var ikke kommet endnu. Jeg besluttede mig for at gå ned til næste metrostation. Jeg gik herefter i rette retning og traskede afsted. Efter lidt tid begynder jeg så småt at kunne mærke et high i hovedet. Jeg gik videre. Hvordan følgende skete, ved jeg ikke, men i hvert fald er noget af det næste, jeg husker, at jeg ser en metro station og tænker woohoo, endelig. Så kigger jeg op, og jeg får øje på det røde lysende skilt, hvor der står "Kræftens Bekæmpelse" på toppen af en bygning. Damn - jeg var på en eller anden måde gået rundt i en cirkel - gætter på jeg var gået 1½ km i alt. Nå, tænker jeg og trasker tilbage igen. Efter lidt tid, hvor jeg gik nedad gaden begynder jeg at fnise. Denne lille fnisen begynde hurtigt at blive overdreven, og folk kiggede mærkeligt på mig. På et tidspunkt får jeg øje på en gruppe pansere, som går forbi dem, og det er her, filmen knækker for mig - lige da de kom forbi, brød jeg ud i en helt ustyrlig og meget høj latter. Jeg tænker "fuck, enhver idiot kan jo se, jeg er skæv - tænk hvis de nu kropsvisiterer mig pga. min adfærd". Dette skete heldigvis ikke - de smilte til mig, sagde "godaften" og gik videre. Jeg blev meget lettet, og jeg begyndte også at kunne kontrollere min latter igen. Efter at være gået lidt længere, får jeg igen øje på en metro-station. Jeg kigger op, og der var der sørme et rødt KB-skilt igen. Damn. Tredje gang er lykkens gang tænker jeg. Og det var det også. Jeg endte ude ved vesterbro denne gang. Jeg gad ikke tage s-toget, så jeg gik nedad nogle af de lidt mindre traffikerede veje - blot for at se, hvordan de ser ud. Efter at være gået lidt tid, går jeg forbi en østeuropæisk-lignende mand. Jeg kigger på ham, og han siger stille til mig "coke?". Jeg ryster på hovedet, og han ligner en, der nok regnede med, jeg ikke ville købe coke af ham. "Wtf" tænker jeg - havde ingen anelse om, at der render pushere rundt nedad smågaderne. Hvad der er sket herfra husker jeg ikke - husker bare, jeg havde en meget behagelig og småstimulerende følelse - lidt i kroppen og meget i hovedet. Jeg fik nok gået et stykke, for jeg endte tilbage ved Christianshavn metro station. Denne gang gav jeg helt op. Til alt held mødte jeg en ven derhenne, og han gik med til at gå ned og se, om der var ost og så lige give mig en besked. Kysten så ud til at være klar, og jeg gik ned og tog toget hjem og sov. Alt i alt gik jeg i cirka 3½ time i Kbh.

Medlem
Brugeravatar

Det var nok da jeg første gang prøvede at ryge ren sativa-skunk uden tobak på en lille pibe. Der blev jeg virkelig "high" og overhovedet ikke sløv. Jeg sad alene på mit værelse, kiggede på væggene som boblede og skiftede farve og fnisede i en lille time.

- Der er virkelig intet bedre end en god sativa domineret skunk!! :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Havde det ret fedt til en koncert (på roskilde) med dem her:

Jeg var skæv og havde 20 af mine venner med mig. Vi havde også en masse joints med til at gå på omgang også dansede vi ligesom dem på videoen (eller forsøgte i hvert fald).

Jeg følte at alle til hele koncerten havde det ligeså fedt som mig. Og det siger ikke så lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
... fordi jeg ikke bryder mig om at rejse mig fra sofaen, når jeg er stoned

Classic! :mrgreen:

Fed historie forresten, nogle gange er lange gåture bare sagen (også selvom det ikke er med vilje)!

Medlem
Brugeravatar

Jeg havde engang røget en del joints og et par hoveder på en pibe sammen med nogle venner. Vi havde røget det i et uforstyrret legehus (umoralsk men hva pokker, vi rydder jo op). Vi startede med at være tre, men folk der skulle ryge blev ved med at komme tilfældigt forbi. Da det peakede sad vi omkring 15 crackere og røg på det samme sted ;)
Folk havde slæbt bænke og det hele hen til huset så alle kunne være der. Vi sugede alt for meget til klokken var alt for mange, og endte med at falde i søvn på legepladsen! Rygning er nu imo bedst i fællesskab :)

Medlem
Brugeravatar

Underskylder for mine forgående kommentare - havede ikke lige fattet hvad topic gik ud på.

Men en aften som jeg husker af de fedeste gange - var en sommeraften på staden. sad med et par kammersukker. søen bag mig - musik, lys og farver foran mig. lod mærker til det hele, himlen og især bare stemningen. sad virkeligt bare og værdsatte øjeblikket.

Junior medlem

Mit bedste high var på Keta. Med Hash ved jeg ikke, da der har været for mange af dem, til at huske det bedste. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Har ikke en decideret favorit indenfor feltet, men der er mange gode minder ind imellem:

Sidste måned havde jeg min kammi SI forbi på besøg og vi snakkede om at ryge, han ringede fluks til M, dealer og anden kammerat og bestilte. M fik så ideen at komme forbi og ryge med. Efter at have hentet M i nabobyen skulle der ellers fyres op. M havde selv en lille klump god hash med, plus det vi bestilte (ca. 4 gram 100). Efter noget snak, begynder M at grine af alt og alle i rummet, et grineflip der seriøst begynder at smitte af. Kort efter sidder vi alle tre med den vildeste griner på den næste halve time...

Den næste er fra nytår nogle år tilbage, hvor jeg tog over til min kammerat S i Odense. Aftenen gik med at ryge, og efter kl. 12 stod vi ude på svalegangen foran hans lejlighed med en pind hver og beundrede udsigten og fyrværkeriet. Det var sindssygt flot at se udover byen og en masse farver på himmelen i den kæmpeskævert vi havde samlet sammen den aften. I halvanden time stod vi i kulden og kunne ikke fjerne øjnene fra fyrværkeriet.

Tjald ryges bedst med andre, ja, men også bare at sidde og chille med en pind derhjemme er nice... det giver ikke så mange minder, men det er stadig nice ;)

Junior medlem

Hej PSY er ny herinde, da jeg desværre først nu har opdaget det her fantastiske forum. :joint:

Havde den fedeste sommer i 2012, min søster og jeg havde huset for os selv da de gamle skulle på ferie, vi ville ikke med så vi blev hjemme fjorten dage i luksus. :rocking: Nå men vi besluttede os for at invitere vores venner over, så vi kunne ryge lidt. Vi sad 7-8 mennesker i stuen og bare røg løs, ligepludselig sidder jeg bare i mine egne tanker, jeg tænker over at lave en film.

Så min hjerne gå i gang, og hver gang der var et eller anden der var vildt grineren kom det næste bare. Denne her film blev bedre og bedre. Jeg går nedenunder for at få noget vand da jeg er meget tør i munden, og skal derefter på toilettet.
Får pisset af og ligge egentlig bare og chiller på badeværelset med det her gulvvarme. Nå men jeg tænker jeg må nok hellere komme op til de andre igen.

I det samme jeg låser op og går ud i køkkenet, kommer L (Min bedste buddy lille og halv tyk ) løbene og ser helt forvirret ud, kigger rundt, bag sig, op og ned. Jeg Spørger så om hvad fanden han laver, hvor han svare "NÅ der var du... jeg har sgu da ledt efter dig har været helt bekymret. HAHA Flækkede sammen af grin og tænker den her film bliver god.

Senere på Natten beslutter vi os for at grille, mærkeligt midt om natten men fuck det var fun. Så vi gjorde klar og vi kunne bare ikke få gang i den grill det tog os flere timer, hvor vi så gav op og fandt nogle engangs grille. :D Det var sjovt og vi besluttede os for at køre lidt scooter, så vi køre et stykke væk hvor vi ligepludselig skimmer en mand lidt længere væk stå ved siden af sin traktor med en hund og et jagtgevær. Vi køre nærmere (hvorfor det ved jeg virkelig ikke :D) hvor han så råber "KAN VI SÅ FÅ RO" og ham der står altså bare med en kæmpe hund og et gevær, så vi fik hurtigt vendt kværnen om. :D

Senere... Vi står inde på min søsters værelse, da hun får det virkelig dårlig. Ligepludselig ud af det blå kommer L og råber "AAARRRGGGHH Jeg så en mand, jeg så en mand! Vi tænker bare ja det er godt med dig. L vidste ikke noget om ham manden med geværet, så vi får en sjov idé os andre, vi tager L bag på scooteren og siger at vi skal vise ham noget, og den er han med på. så vi køre og køre og køre, indtil vi når en sti hvor jeg tænker det her er et godt sted. Vi stiger af og går lidt ind af den sti (Stadig midt om natten ude på landet). ligepludselig slukker jeg lommelygten og løber alt hvad jeg kan i min skævert tilbage til scooteren, og L råber bare "hjælp hjælp hælp jeg dør" vælger så at gå tilbage til ham og siger at det bare var en joke, som vi begge grinte af.

Det var den bedste high den nat, der skete utrolig mange ting på så kort tid. undskyld den blev lidt lang og små stavefejl er høj såååå ;D andre der har prøvet det med at de tænker de er med i en film eller laver en film? hvis ikke så prøv at tænk sådan næste gang du ryger ;D

GO RYGER :joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]