Hej PSY er ny herinde, da jeg desværre først nu har opdaget det her fantastiske forum.
Havde den fedeste sommer i 2012, min søster og jeg havde huset for os selv da de gamle skulle på ferie, vi ville ikke med så vi blev hjemme fjorten dage i luksus.

Nå men vi besluttede os for at invitere vores venner over, så vi kunne ryge lidt. Vi sad 7-8 mennesker i stuen og bare røg løs, ligepludselig sidder jeg bare i mine egne tanker, jeg tænker over at lave en film.
Så min hjerne gå i gang, og hver gang der var et eller anden der var vildt grineren kom det næste bare. Denne her film blev bedre og bedre. Jeg går nedenunder for at få noget vand da jeg er meget tør i munden, og skal derefter på toilettet.
Får pisset af og ligge egentlig bare og chiller på badeværelset med det her gulvvarme. Nå men jeg tænker jeg må nok hellere komme op til de andre igen.
I det samme jeg låser op og går ud i køkkenet, kommer L (Min bedste buddy lille og halv tyk ) løbene og ser helt forvirret ud, kigger rundt, bag sig, op og ned. Jeg Spørger så om hvad fanden han laver, hvor han svare "NÅ der var du... jeg har sgu da ledt efter dig har været helt bekymret. HAHA Flækkede sammen af grin og tænker den her film bliver god.
Senere på Natten beslutter vi os for at grille, mærkeligt midt om natten men fuck det var fun. Så vi gjorde klar og vi kunne bare ikke få gang i den grill det tog os flere timer, hvor vi så gav op og fandt nogle engangs grille.

Det var sjovt og vi besluttede os for at køre lidt scooter, så vi køre et stykke væk hvor vi ligepludselig skimmer en mand lidt længere væk stå ved siden af sin traktor med en hund og et jagtgevær. Vi køre nærmere (hvorfor det ved jeg virkelig ikke

) hvor han så råber "KAN VI SÅ FÅ RO" og ham der står altså bare med en kæmpe hund og et gevær, så vi fik hurtigt vendt kværnen om.
Senere... Vi står inde på min søsters værelse, da hun får det virkelig dårlig. Ligepludselig ud af det blå kommer L og råber "AAARRRGGGHH Jeg så en mand, jeg så en mand! Vi tænker bare ja det er godt med dig. L vidste ikke noget om ham manden med geværet, så vi får en sjov idé os andre, vi tager L bag på scooteren og siger at vi skal vise ham noget, og den er han med på. så vi køre og køre og køre, indtil vi når en sti hvor jeg tænker det her er et godt sted. Vi stiger af og går lidt ind af den sti (Stadig midt om natten ude på landet). ligepludselig slukker jeg lommelygten og løber alt hvad jeg kan i min skævert tilbage til scooteren, og L råber bare "hjælp hjælp hælp jeg dør" vælger så at gå tilbage til ham og siger at det bare var en joke, som vi begge grinte af.
Det var den bedste high den nat, der skete utrolig mange ting på så kort tid. undskyld den blev lidt lang og små stavefejl er høj såååå ;D andre der har prøvet det med at de tænker de er med i en film eller laver en film? hvis ikke så prøv at tænk sådan næste gang du ryger ;D
GO RYGER