Tjaa, den er lidt svær at lave uden at angribe alle de der "stoffer er farlige - sig nej"-agtige kampagner. Hvordan har du tænkt dig at gribe det an? Vil du være neutral over for tidligere kampagner, eller kan du tillade dig at sige; "sådan hænger det ikke sammen". Men det er helt klart en kampagne jeg ville elske at se rundt omkring.
Tror umiddelbart ikke der er nogen grund til at forholde sig neutralt til de såkaldte "skræmmekampagner". Man kan sagtens tillade sig at sige, at sådan hænger det ikke sammen, det tror jeg også de fleste herinde ville være enige i... sådanne kampagner har nok i de fleste tilfælde den modsatte virkning. Jeg ved fra mig selv at der er færre ting mere underholdende end at ryge sig godt skæv og så sidde og grine af "This is your brain on drugs"-kampagner.
Jamen så kan du vel sagtens starte med at vise noget af en klassisk "stoffer ødelægger dit liv" kampagne, hvorefter der kommer et stort rødt kryds på kampagnen, hvorefter der kommer en tekst frem, med noget i stil med "educate yourself". Så kan der selvfølgeligt gives link til sider som psychedelia og erowid.