Man når som regel altid op på et plateau hvad angår "highness" eller "stonedness", det kommer an på hvor, hvordan og hvem man ryger med....
Hvem man ryger med, beskriver tjums4life ret godt... Hvis du sidder med nogle dodgy typer har du konstant noget fokus på hvad de foretager sig for at passe på dig selv, hvorimod, hvis du sidder med kammis du kan stole på eller for dig selv, ved du at du kan opgive kontrollen uden at der sker noget. En god aften med gode kammis, stemning, hygge, humor og grineflip er der intet der slår
Hvor man ryger afhænger af hvor tryg du er på stedet. Nogle foretrækker et rygespot med god udsigt, andre foretrækker at ryge mens de går tur i skoven, andre igen foretrækker at ryge til fester og til sidst er der dem som mig der siger "øst, vest, hjemme bedst".
Hvordan man ryger/indtager er skam også vigtigt. Der er stor forskel på om man ruller en fed, suger på chillum, knalder en tjubang, fråder en kage eller bobler med en bong. Men det er ikke bare agregatet der er vigtigt, det er også hvordan du ryger og hvad du ellers laver imens.
[*] Hold røgen i lungerne et stykke tid...
[*] Et par gange pr joint eller hoved, hold røgen inde så længe u kan og gå efter ghost hits (masser af røg ind, men intet kommer ud..... like magic

)
[*] Leg lidt med røgen, fx. hold røgen i munden og sug ind gennem næsen (min ene kammi kalder det en "snoop dogg") eller lav røgringe og fang dem igen. Første eksempel fører røgen op i næsen, hvorfra noget af thc'en kan optages, andet eksempel hjælper med at få røgen godt ned i lungerne. Det kræver teknik og det er sjovt hvis i sidder flere og kan vise lidt tricks

[*] Noget spise og drikke i nærheden kan også give et boost. Jeg foretrækker fx. at gnave stille og roligt på en muffin eller noget frugt mens jeg ryger, med drikke undgår man cottonmouth hvis man ikke kan lide dette. IMO skal man undgå at proppe sig for meget, så bliver man bare træt.

Sidst, men ikke mindst, prøv dig frem og find de ting der giver dit trip et boost