Det er meget svært at vurdere for os om det er hashen's skyld, da der kan være utroligt mange faktorer der spiller ind. Men hvis vi nu antager at hashen har været virkende årsag til dine problemer, så tvivler jeg stærkt på at det er pga. THC'en, Cannabinoiderne og alle de andre kemiske forbindelser man kan finde i cannabis - ergo må det være nogle tilsætningsstoffer der er blevet blandet i hashen for at øge vægten af produktet der har været årsagen. Grunden til at jeg konkludere det, er fordi du skriver du har røget hash i mange år, uden problemer. Dine symptomer lyder ikke som en allergisk reaktion, og jeg har aldrig hørt om nogle der har fået decideret betændelse af at ryge cannabis. Men jeg er ikke læge, så det er blot mit skøn.
Mit råd til dig vil være at gå igang med at dyrke det selv, det er klart at foretrække hvis du har mulighederne til det. Hvis det er for dyrt i strøm for dig, så ville det være en oplagt mulighed at dyrke det udenfor, under den gavmilde sol

Bare det at have 5-10 sunde planter, med gode vækstforhold udenfor en varm sommer, giver et enormt afkast i forhold til hvad det koster at dyrke - og så bliver man bare så dejlig glad i hatten af at se de små tøser vokse

EDIT: Vigtigst af alt er, at du ved hvad dine planter har været udsat for igennem hele vækstprocessen. Du ved at der ikke er giftige kemikalier i!
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.