Okay.
Du har ingenting i klemme udover dit weed??
Hendes problem: Det fremgår at der kun bor 2 personer i lejligheden. Hun overtræder loven ved at have dig boende (correct me if i'm wrong) og der bliver sikkert ikke betalt skat af din husleje. Problem 2: Det med at hendes far er indblandet kunne tyde på at det er en erhvervlejlighed, hvilket betyder at man kun være i lejligheden et vist antal timer om dagen (altså må man ikke bo der). <- jeg er ikke særlig belæst i jura, så det kan være forkert.
Det er et lidt fucked at hive sådan nogle kort på bordet (går ud fra at i er venner), men altså, i min optik bryder hun (og hendes far) også loven.
/Dega
Tror ikke hun overtræder loven, kun lejekonktrakten. Altså jeg betaler jo bare en del af den samlede husleje, så der vidst ikke noget problem med boligskat.
Vi må gerne bo i lejligheden. At der skal et firma indover er kun pga. udlejers sikkerhed.
Vi er venner, men jeg er godt nok blevet træt af hende efter vi er flyttet sammen. Hun er rigtig tit sur og dobbeltmoralsk. Når hun roder er det helt fair, når vi roder skal vi have en kæmpeskideballe. Når hun kommer pissestiv hjem fra byen genere det overhovedet ikke, når vi gør har vi larmet hele natten og hun har ikke kunne sove et enkelt sekund.
Lyder lidt som om du burde kigge rundt efter andre lejligheder i området, no offense. Men hvis du ikke kan mærke dit privatliv i dit 'eget' hjem, og få plads til at være den du nu engang er, så er det ikke det værd imo.
Hvor godt kendte du hende i forvejen? Der er mange bekendte/venner man først rigtig lærer at kende, når man kommer tæt ind på livet af dem, og de begynder at vise et lidt andet ansigt, som fx. det du nævner
Jeg gik i klasse med hende i 3 år. Tro mig jeg ville rigtig gerne flytte et andet sted hen, hvor jeg selv bestemmer over hvad jeg må opbevare på mit værelse, hvor jeg vil være fuld, hvor mange gæster jeg vil have på besøg osv.
Ok, så må du vel bare bide det i dig indtil du finder et nyt sted, lad være med at begynde at blive rebelsk overfor hende. Det ville være surt at få sparket, og ikke have et sted parat at flytte hen. Blev selv smidt ud af en pige jeg boede sammen med engang. Der måtte jeg ikke have venner på besøg, kun ryge skunk (ikke hash) og en masse andet crap.. Så gjorde jeg modstand, og blev smidt ud.
Mht. weeden, har du prøvet de der smelly proof bags? Har ikke selv prøvet dem, men de er lavet til at opbevare weed i. Ellers kunne du bygge en eller anden lille kasse, hvor du påmonterer noget kulfilter af en slags på indersiden, og så har tupperwarekassen indeni, med nogle lufttætte glas, som du så har weeden i, det må kunne gøre tricket :p Smid en hængelås på lortet, og lav et lille skilt med ''ROTTEGIFT'' og et dødningehoved, så holder folk fingrene fra dit skunk