Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ikke skæv?
Junior medlem

Hej Psy. :D

Jeg røg for anden gang her forleden dag.. Jeg kunne bare overhovedet ikke bliver skæv. JJeg startede med glas, dosering: to kugler lidt mindre end soft gun kugler. Senere på aftenen røg mig og min ven en to smøgs ju med 0,7-0,8 i, som vidst er udemærket hash. Min ven blev totalt basket, men jeg mærkede ikke rigtig noget... Indhalerede helt ned i lungerne næsten alle gange (har ALDRIG røget smøger).. WTF. Tror i jeg er immun overfor THC?:-(
Dagens efter føltes det som om jeg havde drukket lidt øl dagen før, eftersom jeg ikke var fandens frisk :D

Thx

/Ciaobambino

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg tvivler på at nogen er immune over for THC, men det er meget normalt at man ikke bliver skæv den eller de første gange man ryger...

Medlem
Brugeravatar

Det lyder som om det var noget lortehash, hvis det kun var anden gang du røg :D

Du kan prøve at købe noget bedre næste gang, og du er ikke immun overfor THC :P

Medlem

Jeg tvivler på at nogen er immune over for THC, men det er meget normalt at man ikke bliver skæv den eller de første gange man ryger...

Bevis det ;)

Junior medlem

Okay tak :D
Har bare læst man godt kan være immun overfor det.
Må bare prøve og få fat i noget vildere næste gang, det var bare vildt så baske han blev af det, og han ryger forholdsvis tit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Okay tak :D
Har bare læst man godt kan være immun overfor det.

Har du eventuelt et link til, hvor du har læst det henne? Lyder som spændende læsning :)

Cannabis entusiast

Junior medlem

Googlede bare immune to THC og læste lidt forskelligt :D

Junior medlem

Sjovt du nævner det for jeg tror da de første 10-20 gange jeg røg tjald blev jeg ikke skæv fordi jeg aldrig havde røget smøger så kunne ikk inhalere det ordentlig selvom jeg troede jeg gjorde det, så jeg stillede mig selv det samme spørgsmål om jeg var imun, men der er ingen der er imun over for THC. Bare køb noget bedre tjald og måske køb en pakke smøger og ryg den op til den dag du skal ryge tjald så er lungerne forberedt på den tunge røg, det gør jeg altid :)

Junior medlem

OKay sygt nok, tak for svaret :)
Jeg satser på at købe noget godt tjald og så lige i starten koncentrere mig ordentlig om at indhalere, det kan nemlig være der problemet ligger :D

Junior medlem

I mit første halve år med tjald synes jeg heller ikke, at jeg som sådan rigtig blev skæv. Det var først da jeg stødte på bongen, at jeg fik mine skæve ruser.. den dag i dag, synes jeg stadig ikke en joint kan nå ind til mig og heller ikke pot i bong.

Når du siger at du startede med glas, er det så en glasbong? ja.. efter mange års ryger er min horisont stadig ikke så stor at jeg har haft noget med softball kugler at gøre, er det hashen der måler den størrelse eller er jeg gået glip af noget?

Junior medlem

Ja hashen der måler den størrelse som en softball kugle :-).
Var godt basket igår men det var en god skævert!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
. køb en pakke smøger og ryg den op til den dag du skal ryge tjald så er lungerne forberedt på den tunge røg, det gør jeg altid :)

(har ALDRIG røget smøger)..

og derfor er det et dårligt råd.

dumt at gøre smøgerne til en vane hvis man er ikke ryger i forvejen, og da ingen grund til at kneppe lungerne yderligere med en masse tobak - jo mindre røg du udsætter dine lunger for når du vil ryge dig skæv jo bedre, så ryg dit tjald/urt rent istedet ? evt på en vaporizer, og hvis der ikke er råd eller adgang til sådan en kan man hurtigt finde en rist og en majspibe eller andet nemt i den dur (rodfrugter hvis du er helt på skideren ;) ) der er ingen grund til at hive bongen frem eller lave de store joints selv om det kan se smart ud hvis man ikke er vandt til det alligevel, så kan man ligeså godt ryge det stille og roligt rent som det er, hvilket for en der ikke er vandt til at ryge tjald nok også vil være en langt mere behagelig oplevelse for personen, end at skulle sidde og kæmpe med en tung joint eller andet i den dur.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]