Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Yoo, WhaazzUp Everybody :D TIL MINE NYE MULIGHVIS HATERS, GRUNDET MIT FØRSTE INDLÆG HERINDE, ER DETTE RETTET KOMPLET FRI FOR STAVEFEJL(HÅBER JEG DA) - OG ER GJORT SUPER SIMPELT! TAK FOR EN NY CHANCE......
Til jer der har drukket Ayahuasca, brygget på enten den ene eller anden måde... Nevermind.. I ved alle sammen hvor komplet RÆDSELSFULDT det smager! Og ja... Jeg ved godt mange "rigtige brugere og shamaner, siger at "det en din egen bitterhed, der afspejler sig i téen...
- Derfor briger jeg jer nu, disse (Denne gang, sorry for sidt hehe :D ) meget korte og detaljerede amazing anahuasca piller.... (Ayahuasca ANALOG) - Vil lige nævne min gode veninde, har hjulpet mig ligeså meget med at skrive denne opskrift som jeg, grundet vore Yage, fra de eremoni vi holdte i aftes, var brændt på og smagte hæsligt! - "Guiden" skulle genre være MEGET BEDRE SKREVET END MIDT FØRSTE INDLÆG :roll: - Og nemmere!

Indledning.... Nogen af jer kender måske til de der hippier til fx Ozora (jeg lige har været til), men ellers også andre steder som psy-events og lign.... - Her støder man nogen gange på "meskalin piller," som er sådan nogle kaplser, højst sandsyneligt indeholdende San Pedro, eller en lign. meskalin kakus.... Som regel sælger de "et trip/10 kaplser" af gangen, problemet er bare du skal æde 6-7 er disse "pakker" for at få en effekt, og grundet de som regel ikke er helt billige pr. "pakke", er det oftest et rip-off, da i nok ved sådan en lille mænge kaktus, ikke giver effekt... Det er altså ikke REN meskalin i kaplsler, ligesom disse, fanstastiske piller, jeg nu smider en opskrift til - IKKE ER RIGTIG "PHARMAHUASCA" - Altså IKKE en blanding af DMT KRYSTALLER, HARMALINE og HARMALA Alkoloider.... Men et HELT NATURLIGT PRODUKT - SOM JEG GARANTERE DIG FOR VIRKER, ER HELT VILDT NEM OG FRI FOR KVAMLE, BRÆK OG DIARRE !

Well here we go.... Always remeber - GOD KARMA! :peace: Veeeery Importante hehe!......
Ingredienser:
15g. PULVERISERET(!) Mimosa Hostilis rodbark (Fra nu af kaldet MH)
4g. Syrian Rye frø (fra nu af kaldet SR)
De største gelatine kaplser tilgængelige i Matas/Apoteket (Mener der er 3 størelser) , Joint- Eller (1-lags) Toiletpapir......
En T-shirt...
1) Pulveriser 4g SR, i enten en kaffeblender, en salt/pepper kværn eller en morder- "Kært barn, mange har navne" heh.. - Put herefter pulveret i gel kapler, eller toilet/joint papir, og GEM dem, til senere i projektet....
2) Tag dit PULVERISEREDE MH, og hæld det i en gryde, sammen med 200 ml vand, og 100 ml eddike..... Og lade det koge en time, eller indtil der kun er 100 ml tilbage +/- .........
3) FIltrer det sidste "slam" gennem en T-Shirt, og tag det nu kogte MH pulver "ud af tshirten" (husk at gemme dette til senere) OG GEM VÆSKEN DU LIGE HAR FILTRERET FRA I EN SKÅL!
4) Tag det våde MH pulver inde fra T-Shirten af, og smid det ned i gryden igen - Gentag nu TRIN 2 !
5) Når dette afkog er færdigt, tag igen det sidste MH pulver, som ligger inde i T-shirten, og GEM det... Og hældt væsken fra deete afkog, over i skålen fra TRIN 4.....
6) Tag nu dine (nu skulle du genre have kogt de, ialt 6dl. "væske," du har haft i gryden over de to omgange, du har har lavet afkog, indtil ca 1½ dl - håber i forstår det, ellers så SPØRG) 1½ dl du har GEMT tilbage fra de to afkog, og kog det ind til ca ½dl------------------------------ NU DET GENIALE/TRICKY----------------------------------
7) Spis NU dine SR piller (De piller/papirpakker, du lavede i TRIN 1) imens du gør dig klar til sidste del - The Secret
8) Efter du har spist SR pilelrne, tag så det "våde MR pulver," du har gemt inde fra t-shirten, da du filtrede sidste afkog/TRIN 5!"
9) Hæld "ekstraktet" af MH (Væsken der er tilbage fra TRIN 6/De 50ml du har kogt ind) og BLAND DET, med "DET VÅDE PULVER DU HAR HUSKET AT GEMME," på et form for fad" !
10) Put nu denne blandig, som (måske allerede nu) skulle have konsistent, grænsende op af "vådt jord" - Ind i ovnen, og bag det på 65-70 grader varmluft, med "døren til ovnen" stående på "klem" indtil det har en konsistens/"er tørt nok" til du ligesom, kan "forme det med fingrende - i ved allesammen, lige som, ja.... Vådt jord/sand, vi legede med som små...
11) Når din substans nu har nået denne konistens efter ca 10 min, put den, simpelt som det er, nu enten i kaplser, elelr bomb den i Joint/WC (1-lags) papir ! - Og enjoy ! :peace:

DISCLAMER - IGEN FOOKS ! DMT ER IKKE FOR SJOV, SÅ LÆS OM DET FØRST, TRO MIG ! - HAR DU TILGÆNGELD, DETS RESPEKT? - SÅ VIL DET LÆRE DIG DE MEST FANTASTISKE TING HEHE <3 - BAMBULE :peace:

Giv gerne rospons ! - I <3 IT ! Uhhh - Håber VIRKELIG, denne "guide" er bedre skrevet end det "Piece Of Shit!", jeg skræv som mit første indlæg... He :peace: he :roll:

So.. 8) I looove alll of you guys! Have a SuperB day poeple....

Peace be with you, always bring pure, sweet looooove in your way....

-Gratis Kozmos ! :mrgreen: :rocking:

Ps... Havde selv en WONDEFUL nat, med disse piller, og det er helt siikker IKKE sidste jeg indtage, Anahuasca på denne måde... Over, And Ouuuuuut ! :hm: Haha xD GOD WEEKEND !

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
What the fuck?...

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem
Brugeravatar

Aldrig har jeg læst noget så forvirrende og uorganiseret som dette, wow..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Jeg tror TS er høj på livet.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Ja.. Puberteten er en kælling.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Til trådstarter: jeg synes det er flot, at du prøver at lave et godt stykke arbejde, du ved tydeligvis rigtig meget om DMT.
Dit første indlæg, var ikke kun forvirrende pga. stavefejl. Det er også fordi det ikke er opdelt i afsnit osv..
Du bruger også mange punktumer, smileyer og sidespring. Det er i hvert fald det jeg synes der gør det lidt uoverskueligt. Ellers synes jeg det er super, sikkert en rigtig god opskrift - men den slags har jeg ikke forstand på.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Super fedt du engagerer dig sådan! Tak for dit bidrag :)

EDIT: Og super konstruktiv kritik fra dig, regyr! :)

Medlem
Brugeravatar

Ja, stop nu med at whine, manden prøver tydeligvis at bidrage med hans viden for at hjælpe andre, og han gør alt hvad han kan for at gøre det så godt som han overhovedet kan, og så kom dog med noget konstruktiv kritik i stedet for bare at flyde med på bølgen om at være nogle nævenyttige idioter... Godt gået at Regyr der i det mindste kommer med noget konstruktivt!
Der er i forvejen ved at være en sjældenhed at der kommer indlæg af den her genre, og så tager i imod det på den måde... wtf

Men ja, når du skriver en genre som denne (guide om noget potentielt farligt) så er det vigtigt også at skrive i den genre og husk på hvem modtageren er. Jo smileyer du bruger og jo flere undskyldninger og underlige kommentere du kommer med, jo mere utroværdig bliver din ellers udførlige guiden, så pas på med dette, du behøver ikke prøve at blive venner med din læser. :)
Og jo, når du så starter ud med at skrive i "ml" så blive ved med det, i stedet for at gå over til "dl" ellers bliver det lidt forivrende at forstå, og det ønsker du jo ikke :)
Og som Regyr sig så prøv at del det lidt op i afsnit så det også er "flot" at læse, det gør det også nemmere at forstå hvad der stå 8)

Men held og lykke med dine fremtidige indlæg her på siden :rocking:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Bambule,
spændende opskrift du kommer med der.. jeg skal bare lige forstå: du koger på det pulvariserede Mimosa hostilis pulver 2 gange, og inddamper væsken du har filtreret fra. Klart nok, men så tager du din inddampede væske og hælder tilbage på det våde Mimosa hostilis "slam", og tørrer det i ovnen?
Her forstår jeg det ikke længere.. du har brugt lang tid på at ekstrahere DMT ud af Mimosaén, og så hælder du det tilbage igen over plantematerialet for at dampe vandet fra?
Det giver ingen mening. Så kunne du jo nøjes med at spise plantematerialet fra starten.

Ret mig hvis jeg tager fejl.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej Bambule,
spændende opskrift du kommer med der.. jeg skal bare lige forstå: du koger på det pulvariserede Mimosa hostilis pulver 2 gange, og inddamper væsken du har filtreret fra. Klart nok, men så tager du din inddampede væske og hælder tilbage på det våde Mimosa hostilis "slam", og tørrer det i ovnen?
Her forstår jeg det ikke længere.. du har brugt lang tid på at ekstrahere DMT ud af Mimosaén, og så hælder du det tilbage igen over plantematerialet for at dampe vandet fra?
Det giver ingen mening. Så kunne du jo nøjes med at spise plantematerialet fra starten.

Ret mig hvis jeg tager fejl.

Hilsen Fanny

Det er helt korrekt fanny. Jeg har også læst om folk på DMTnexus der blot pulverisere barken og spiser den som den er. Det skulle vidst være en ganske "rar" (bodyload) oplevelse, da der næsten ikke skal noget bark til, 1-5 gram mimosa hostilis pr trip mener jeg der blev skrevet.

Ellers fint initiativ fra trådstarterens side at dele sine erfaringer :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Men så synes jeg bare at trådstarters lange arbejde med at koge på rodbarken er spildt, når han alligevel hælder det tilbage i plantematerialet! Hvis han vil lave et koncentreret DMT ekstrakt, kan han inddampe selve ekstraktet bagefter, rulle det der bliver tilbage sammen i kapsler, og sluge det. Det fylder langt mindre kapsler.

Hilsen Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

kunne tænkes at prøve at lave men virker alt for kompliceret at gøre selv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland

Det er nu slet ikke så kompliceret igen... Det tager nok 4-6 timer(kunne jeg forestille mig), men kompliceret er det nu ikke :)

Junior medlem
Brugeravatar

Det er nu slet ikke så kompliceret igen... Det tager nok 4-6 timer(kunne jeg forestille mig), men kompliceret er det nu ikke :)

jeg er bare slet ikke så god til sådan noget med mængder og ting der skal mixes! gælder det samme når jeg lave mad :D :lol: :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Målebægere er vejen frem ;) Google har en smart "lommeregner" som udregner f.eks cl til ml, hvis du skriver "20cl i ml"..

OG øvelse gør mester!

Medlem

hvorfor er denne side blevet overrent af ignorante, intolerante mennesker der har et behov for at ødelægge tråde ved enten at svare arrogant på spørgsmål som i deres øjne er dumme, eller fremhæve stavefejl?? Hvad er det I prøver at opnå når I som nyoprettede brugere på et site opfører jer så dumt? Vil i højne jeres egen status ved at påpege andres fejl? Hvor er det usselt, skrid dog ad helveds til

Dedikeret medlem
Brugeravatar

9) Hæld "ekstraktet" af MH (Væsken der er tilbage fra TRIN 6/De 50ml du har kogt ind) og BLAND DET, med "DET VÅDE PULVER DU HAR HUSKET AT GEMME," på et form for fad" !
10) Put nu denne blandig, som (måske allerede nu) skulle have konsistent, grænsende op af "vådt jord" - Ind i ovnen, og bag det på 65-70 grader varmluft, med "døren til ovnen" stående på "klem" indtil det har en konsistens/"er tørt nok" til du ligesom, kan "forme det med fingrende - i ved allesammen, lige som, ja.... Vådt jord/sand, vi legede med som små...
11) Når din substans nu har nået denne konistens efter ca 10 min, put den, simpelt som det er, nu enten i kaplser, elelr bomb den i Joint/WC (1-lags) papir ! - Og enjoy !

Jeg ville nok springe disse trin over, og bare nøjse med at lave dit afkog færdigt fra trin 6. Har ingen praktisk erfaring med det, men skal ingang med et projekt, hvos jeg tror jeg vil følge denne tek: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/extraction_guide1/dmt_extraction_guide1.shtml ved ikke om der er nogle der har erfaringer med denne? Eller i vil anbefale en anden? Jeg vil gerne lave nogle flotte DMT krystaller på Mimosa hostilis. Men igen , hvis i kender noget der er bedre at lave det på, må i også gerne lige skrive :) Og så skal jeg lige have investeret i en skilletragt! er der andet man skal købe hjem i samme omgang?

Vh. PsyD

Medlem
Brugeravatar

hvorfor er denne side blevet overrent af ignorante, intolerante mennesker der har et behov for at ødelægge tråde ved enten at svare arrogant på spørgsmål som i deres øjne er dumme, eller fremhæve stavefejl?? Hvad er det I prøver at opnå når I som nyoprettede brugere på et site opfører jer så dumt? Vil i højne jeres egen status ved at påpege andres fejl? Hvor er det usselt, skrid dog ad helveds til

Roooooolig, makker. Humlen i min besked er blot at jeg fatter hat af hvad han prøver at forklare når det er stillet op som det er. Jeg er nu heller ikke nogen ny bruger herinde, har været herinde i 3 år :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ingredienser:

• 15g. PULVERISERET(!) Mimosa Hostilis rodbark (Fra nu af kaldet MH)
  • 4g. Syrian Rye frø (fra nu af kaldet SR)
  • De største gelatine kaplser tilgængelige i Matas/Apoteket (Mener der er 3 størelser) , Joint- Eller (1-lags)
  • Toiletpapir......
  • En T-shirt...

Fremgangsmåde:

• 1) Pulveriser 4g SR, i enten en kaffeblender, en salt/pepper kværn eller en morter. Put herefter pulveret i gel kapsler, eller toilet/joint papir, og GEM dem, til senere i projektet....
  • 2) Tag dit PULVERISEREDE MH, og hæld det i en gryde, sammen med 200 ml vand, og 100 ml eddike..... Og lade det koge en time, eller indtil der kun er 100 ml tilbage +/- .........
  • 3) FIltrer det sidste "slam" gennem en T-Shirt, og tag det nu kogte MH pulver "ud af tshirten" (husk at gemme dette til senere) OG GEM VÆSKEN DU LIGE HAR FILTRERET FRA I EN SKÅL!
  • 4) Tag det våde MH pulver inde fra T-Shirten af, og smid det ned i gryden igen - Gentag nu TRIN 2 !
  • 5) Når dette afkog er færdigt, tag igen det sidste MH pulver, som ligger inde i T-shirten, og GEM det... Og hældt væsken fra deete afkog, over i skålen fra TRIN 4.....
  • 6) Tag nu dine (nu skulle du genre have kogt de, ialt 6dl. "væske," du har haft i gryden over de to omgange, du har har lavet afkog, indtil ca 1½ dl - håber i forstår det, ellers så SPØRG) 1½ dl du har GEMT tilbage fra de to afkog, og kog det ind til ca ½dl------------------------------ NU DET GENIALE/TRICKY----------------------------------
  • 7) Spis NU dine SR piller (De piller/papirpakker, du lavede i TRIN 1) imens du gør dig klar til sidste del - The Secret
  • 8) Efter du har spist SR pilelrne, tag så det "våde MR pulver," du har gemt inde fra t-shirten, da du filtrede sidste afkog/TRIN 5!"
  • 9) Hæld "ekstraktet" af MH (Væsken der er tilbage fra TRIN 6/De 50ml du har kogt ind) og BLAND DET, med "DET VÅDE PULVER DU HAR HUSKET AT GEMME," på et form for fad" !
  • 10) Put nu denne blandig, som (måske allerede nu) skulle have konsistent, grænsende op af "vådt jord" - Ind i ovnen, og bag det på 65-70 grader varmluft, med "døren til ovnen" stående på "klem" indtil det har en konsistens/"er tørt nok" til du ligesom, kan "forme det med fingrende - i ved allesammen, lige som, ja.... Vådt jord/sand, vi legede med som små...
  • 11) Når din substans nu har nået denne konistens efter ca 10 min, put den, simpelt som det er, nu enten i kaplser, elelr bomb den i Joint/WC (1-lags) papir ! - Og enjoy !

Jeg tog mig lige den frihed at lave selve fremgangsmåde lidt mere overskuelig. Det håber jeg er okay med dig Bambule ;)

Site Admin
Brugeravatar

Øh.. er jeg den eneste som føler at trådstarter tager os godt og grundigt i røven? Opskriften er jo fuldstændig latterlig, og er en test på om vi er vågne her! Man koger dag ikke på plantemateriale i lang tid, kun for at hælde ekstraktet tilbage på plantematerialet og inddampe det i ovnen! Spild af komfurgas og spild af tid.

Og hvis der er nogen som har fået en stærk oplevelse af at følge opskriften, så vil jeg gerne høre fra jer.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]