Yoo, WhaazzUp Everybody

TIL MINE NYE MULIGHVIS HATERS, GRUNDET MIT FØRSTE INDLÆG HERINDE, ER DETTE RETTET KOMPLET FRI FOR STAVEFEJL(HÅBER JEG DA) - OG ER GJORT SUPER SIMPELT! TAK FOR EN NY CHANCE......
Til jer der har drukket Ayahuasca, brygget på enten den ene eller anden måde... Nevermind.. I ved alle sammen hvor komplet RÆDSELSFULDT det smager! Og ja... Jeg ved godt mange "rigtige brugere og shamaner, siger at "det en din egen bitterhed, der afspejler sig i téen...
- Derfor briger jeg jer nu, disse (Denne gang, sorry for sidt hehe

) meget korte og detaljerede amazing anahuasca piller.... (Ayahuasca ANALOG) - Vil lige nævne min gode veninde, har hjulpet mig ligeså meget med at skrive denne opskrift som jeg, grundet vore Yage, fra de eremoni vi holdte i aftes, var brændt på og smagte hæsligt! - "Guiden" skulle genre være MEGET BEDRE SKREVET END MIDT FØRSTE INDLÆG

- Og nemmere!
Indledning.... Nogen af jer kender måske til de der hippier til fx Ozora (jeg lige har været til), men ellers også andre steder som psy-events og lign.... - Her støder man nogen gange på "meskalin piller," som er sådan nogle kaplser, højst sandsyneligt indeholdende San Pedro, eller en lign. meskalin kakus.... Som regel sælger de "et trip/10 kaplser" af gangen, problemet er bare du skal æde 6-7 er disse "pakker" for at få en effekt, og grundet de som regel ikke er helt billige pr. "pakke", er det oftest et rip-off, da i nok ved sådan en lille mænge kaktus, ikke giver effekt... Det er altså ikke REN meskalin i kaplsler, ligesom disse, fanstastiske piller, jeg nu smider en opskrift til - IKKE ER RIGTIG "PHARMAHUASCA" - Altså IKKE en blanding af DMT KRYSTALLER, HARMALINE og HARMALA Alkoloider.... Men et HELT NATURLIGT PRODUKT - SOM JEG GARANTERE DIG FOR VIRKER, ER HELT VILDT NEM OG FRI FOR KVAMLE, BRÆK OG DIARRE !
Well here we go.... Always remeber - GOD KARMA!

Veeeery Importante hehe!......
Ingredienser:
15g. PULVERISERET(!) Mimosa Hostilis rodbark (Fra nu af kaldet MH)
4g. Syrian Rye frø (fra nu af kaldet SR)
De største gelatine kaplser tilgængelige i Matas/Apoteket (Mener der er 3 størelser) , Joint- Eller (1-lags) Toiletpapir......
En T-shirt...
1) Pulveriser 4g SR, i enten en kaffeblender, en salt/pepper kværn eller en morder- "Kært barn, mange har navne" heh.. - Put herefter pulveret i gel kapler, eller toilet/joint papir, og GEM dem, til senere i projektet....
2) Tag dit PULVERISEREDE MH, og hæld det i en gryde, sammen med 200 ml vand, og 100 ml eddike..... Og lade det koge en time, eller indtil der kun er 100 ml tilbage +/- .........
3) FIltrer det sidste "slam" gennem en T-Shirt, og tag det nu kogte MH pulver "ud af tshirten" (husk at gemme dette til senere) OG GEM VÆSKEN DU LIGE HAR FILTRERET FRA I EN SKÅL!
4) Tag det våde MH pulver inde fra T-Shirten af, og smid det ned i gryden igen - Gentag nu TRIN 2 !
5) Når dette afkog er færdigt, tag igen det sidste MH pulver, som ligger inde i T-shirten, og GEM det... Og hældt væsken fra deete afkog, over i skålen fra TRIN 4.....
6) Tag nu dine (nu skulle du genre have kogt de, ialt 6dl. "væske," du har haft i gryden over de to omgange, du har har lavet afkog, indtil ca 1½ dl - håber i forstår det, ellers så SPØRG) 1½ dl du har GEMT tilbage fra de to afkog, og kog det ind til ca ½dl------------------------------ NU DET GENIALE/TRICKY----------------------------------
7) Spis NU dine SR piller (De piller/papirpakker, du lavede i TRIN 1) imens du gør dig klar til sidste del - The Secret

Efter du har spist SR pilelrne, tag så det "våde MR pulver," du har gemt inde fra t-shirten, da du filtrede sidste afkog/TRIN 5!"
9) Hæld "ekstraktet" af MH (Væsken der er tilbage fra TRIN 6/De 50ml du har kogt ind) og BLAND DET, med "DET VÅDE PULVER DU HAR HUSKET AT GEMME," på et form for fad" !
10) Put nu denne blandig, som (måske allerede nu) skulle have konsistent, grænsende op af "vådt jord" - Ind i ovnen, og bag det på 65-70 grader varmluft, med "døren til ovnen" stående på "klem" indtil det har en konsistens/"er tørt nok" til du ligesom, kan "forme det med fingrende - i ved allesammen, lige som, ja.... Vådt jord/sand, vi legede med som små...
11) Når din substans nu har nået denne konistens efter ca 10 min, put den, simpelt som det er, nu enten i kaplser, elelr bomb den i Joint/WC (1-lags) papir ! - Og enjoy !
DISCLAMER - IGEN FOOKS ! DMT ER IKKE FOR SJOV, SÅ LÆS OM DET FØRST, TRO MIG ! - HAR DU TILGÆNGELD, DETS RESPEKT? - SÅ VIL DET LÆRE DIG DE MEST FANTASTISKE TING HEHE <3 - BAMBULE
Giv gerne rospons ! - I <3 IT ! Uhhh - Håber VIRKELIG, denne "guide" er bedre skrevet end det "Piece Of Shit!", jeg skræv som mit første indlæg... He

he
So..

I looove alll of you guys! Have a SuperB day poeple....
Peace be with you, always bring pure, sweet looooove in your way....
-Gratis Kozmos !
Ps... Havde selv en WONDEFUL nat, med disse piller, og det er helt siikker IKKE sidste jeg indtage, Anahuasca på denne måde... Over, And Ouuuuuut !

Haha xD GOD WEEKEND !