Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har over vejet at sende en besked til ophavskvinden af dette forslag med en tekst der har samme mening eller lyder i retning at ”hun kan sætte sig på knæ og tage mit skæve lem i munden”? Men ved nærmere eftertanke tvivler jeg på at det vil have nogen effekt.
Så jeg tror jeg bare vil forsætte af samme kurs som jeg begyndte på i slutningen af april og forsøge at få så mange tobaksplanter i jorden som muligt. Jo, det er fuldt lovligt!
Mit største problem er at jeg bor midt inde i KBH og kun har plads til et begrænset antal planter hos mig selv, og selv om jeg gør mit bedste for at tigge lidt plads hos mine bedre bemidlede bekendtskaber med haver så har de ikke den samme geist for projektet. Det grunder højst sandsynligt i den dyrkede tobak selv efter et års modning ikke smager, skal vi sige, fantastisk. Men det er ikke det der ideen bag dyrkningen! Men tanken om at vi kan dyrke vores egen tobak uden alverdens tilsætningsstoffer. Tage røven på de frelste fuckere. Og bare for the luze!
Her er nogle tobaks planter plantet i starten af maj, det er nogle Adonis og nogle Samsoun Orient. De største er allerede blevet plantet ud i nogle større potter. Jeg har også nogle Nicotiana rustica på vej.
De har 10 gange så meget Nikotin som almindelig tobak. Bongen blev opfundet i østen for at ryge det stads? Prøv at google Thuốc lào!
Nå, nogle af de bacca der ikke er plantet ud endnu, og som jeg ikke endnu ved hvad jeg skal gøre af.

[/url]