Hej Psychedelia.dk
Jeg har brugt jeres side til at opklare spørgsmål ift. psykedeliske oplevelser i en lang periode, men er stødt på et problem som ikke er løst ved at læse jeres diskussioner.
Jeg har trippet svampe og emma en hel del gange nu, røget hash og skunk i årevis, og her for en uges tid siden prøvede jeg så LSD første gang. Det var en virkelig fed oplevelse, som jeg nød i fulde drag, og på ingen måde fortryder, men det har fået mig til at tænke over konsekvenserne af mit forbrug, både på mig selv og på mine nærmeste, og jeg er efterfølgende holdt op med at ryge, og begyndt at fokusere på min uddannelse istedet.
Der er dog en ting der nager mig!
Jeg har stadig aldrig hallucineret, eller for alvor følt mig i et andet "state of mind". Mit første svampe trip var sjovt, men på ingen måde bevidstheds udvidende, som LSD trippet kan beskrives, og siden da gik svampene fra at gøre mig glad, til bare at blive endnu mere sumpet end når jeg ryger pinde.
Mit første emma trip ledte til at min ven som jeg rullede med fik bad-trip og depression en uge efter, mens jeg gik rundt med en "var det bare det?" feeling efter samme dosering (han var væsentligt mere rutineret end mig).
Og da alle mine venner rendte rundt og så ansigter i træerne og følte sig "et" med naturen, kunne jeg se og tænke klart, jeg havde bare en dybere samtale med mig selv end jeg normalt ville ha' været i stand til i ædru tilstand (som bla. resulterede i mit nuværende rygestop/trippestop).
Derfor kan jeg ikke undlade at føle, at der mangler noget, så jeg er begyndt at overveje et DMT trip, som en slags sidste salut, og for at kunne sige, at jeg har været der og gjort det hele, inden jeg lægger det på hylden, og for måske endelig at få den bevidstheds udvidende oplevelse jeg har ledt efter i al den tid.
Ved godt dette emne tidligere er blevet diskuteret i denne tråd:
viewtopic.php?f=1&t=38553&p=538579&hilit=mimosa+hostilis#p538579Men eftersom psykedelika tydeligvis har en mildere effekt på mig end mine venner, tænkte jeg at i måske havde andre ting at sige end i den tidligere tråds tilfælde, hvor OP aldrig havde prøvet fks. svampe eller lign. før (især når jeg er så forbandet resistent overfor stoffernes virkninger), og om i overhovedet vil vurdere, at jeg kommer til at finde det jeg søger, eller om det bare vil være flere penge ud af vinduet i sidste ende... generelle tanker og overvejelser, for hvis der er nogen der ved det, må det være jer der kan fortælle mig, om jeg er på rette spor her?
fyr løs