Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2000 22:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 160
Jeg har et stykke tid ledt efter opskrifter på Ayahuasca på nettet, men det er ret svært at finde noget specifikt og entydigt at gå efter.

Er der nogen her på psychedelia der vil dele lidt viden om mængdeforhold samt tilberedelse.

Jeg har lige nu 4 muligheder for at lave den hellige drik:

1)Stamme-bark fra Mimosa Hostilis + B. Caapi.

2)Stamme-bark fra MH + Peganum Hamala

2)Rodbark fra MH + B. Caapi

3)Rodbark fra MH + Peganum Hamala

Kan Stamme-bark fra MH overhovedet bruges?

/Para


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2000 22:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Så vidt jeg ved, er DMT-indholdet af stammebarken meget lavere end i rodbarken. Jeg har faktisk aldrig hørt om nogen som har fået en god bryg ud af stammebark.
Til vores første og mest vellykkede bryg, brugte vi følgende opskrift:
6 gram m. hostilis-rodbark pr. person (så findelt som muligt) puttes i en god del vand (så meget at det i hvert fald ikke brænder på) sammen med en halv skiveskåret citron pr. portion. Denne blanding lader man småsimre i 4 timer, og sørger for at der ikke er en alt for voldsom mængde væske tilbage at drikke. Dernæst filtreres den nu mosevands-lignende bryg.
Som MAOi har jeg selv kun prøvet p. harmala. Vi indtager 2-3 gram omkring ½time-3 kvarter inden ayahuascaen. Det lader til at virke bedst hvis man knuser frøene så godt som muligt og koger dem i vand en halv times tid. Det smager sgu fælt! Billede Ayahuascaen drikkes som sagt ½ time efter p. harmalen. Det smager heller ikke pisse godt. Så er det blot at læne sig tilbage og vente på den forunderlige DMT-virkning som indtræder efter omkring et kvarter - 20 minutter. Billede
Jeg vil gerne eksperimenetere med b. caapi en gang snart. Det er jo en lidt mere "original" ayahuasca, og der er da altid en chance for at det ikke er så stygt som p. harmalaen.
De 6 gram pr. person gav os et gennemført rart og ret intenst trip. Læs evt. triprapporten "Turen rundt om søen" af Loonie.


[This message has been edited by Darkraver (edited 02-11-2000).]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2000 23:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 160
Tak for det. Jeg læste triprapporten :-)

Så vidt jeg kan se må det nødvendigvis blive en kombination af M. Hostilis og B. Caapi.

Det værste i denne verden (næst efter Mogens Glistrup) er maveproblemer med intenst toiletbesøg til følge.http://www.psychedelia.dk/ubb/smilies/cwm33.gif[/IMG]
Caapi må derfor være valget.

Men da Caapi er en lian (eller det der ligner) vil jeg tro at det bedste ville være at koge en the på den, omtrent som med M. Hostilis. Den kan så drikkes ca. en ½ time før M. Hostilis bryggen..

Tak for svaret

/Para[IMG]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2000 01:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Når vi nu er inde på DMT, hvad koster sådan et trip så hvor længe varer det og er det lovligt ? Er der nogen "minimumsalder" ?

------------------
Støt fri hash !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2000 16:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ren DMT koster ofte op mod 2000 kroner på gadeplan, hvis man da er så heldig at finde det. Check vores forskellige links for at se hvad de forskellige forhandlere sælger ayahuasca-sæt for. Det er ikke specielt dyrt, ofte billigere end et tilsvarende kraftigt svampetrip.
Både mimosa hostilis-rodbark og peganum harmala, som oftest bruges til ayahuasca herhjemme, er lovlige planter.
Mht. minumumsalder... Ren DMT er slet ikke til at spøge med... Jeg vil overveje det to gange før jeg prøver det. Det er absolut ikke alle der kan klare at blive sparket ind i en helt anden verden på 30 sekunder. Ayahuasca kan godt sammenlignes med et svampetrip, men det bliver nemt mere intenst. Jeg synes det er en god idé at have prøvet nogen svampetrips først.

[This message has been edited by Darkraver (edited 04-11-2000).]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2000 20:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2000 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: København
nu hvor vi er inde på det....


jeg har købt to kits ayahuasca inde på indra og det første gang.. kan man dele det op i tre portioner. fordi vi tre der gerne vil prøve det og ja jeg vil bare vide om, man for nogen effekt når man deler det op i tre..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2000 21:07 
Hej Sativa, i kan helt sikkert få en effekt selv om i deler det op i tre. Men jeg vil foreslå at i køber lidt mere P. harmala, da der skal bruges ca. 4 gram pr. person til MAOi.

mvh.
Martin


Top
  
 
Indlæg: 04 nov 2000 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2000 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: København
okay tak for tippet...


jeg overvejer stærkt at skifte nick da folk de tit for veksler mig med sativa.

------------------
Citat fra en aften vi røg
"Skal du ha noget pik"
sagt af en af vores venner til en som vi ikke kunne se.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2000 00:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 okt 2000 01:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Odense,Dk
hejsa Salvia
Hmm seksuelt stimulerende må man sige, hvad havde i røget/drukket???
Hilsen Rasmus Rødskæg

Ps: Har selv prøvet noget lignende da jeg tog ecstacy for første og eneste gang, pillen hed x-files.......nogen der har prøvet den???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2000 10:26 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
tjek http://www.erowid.org/chemicals/maois/maois_info2.shtml

og et godt råd p.harmala efter man har drukket lidt hvidvin er ikke sjovt på et svampe trip, og slet ikke ude i en skov...

2 words "Dårlig Mave" Billede

------------------
Respect the shrooms and the shrooms will respect you :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team