Hej allesammen.
Jeg er ny herinde som bruger, har i lang tid brugt siden til at søge information, men lige netop mit problem kunne jeg ikke finde et oplæg med. Det drejer som om abstinenser efter rygestop som jeg syntes er lige lovligt voldsomme.
Jeg har røget hash/skunk siden jeg var 14 år (jeg 26 nu), men først på et dagligt plan de sidste 2 år (1-8 joints om dagen, 1-1½ smøgs, i en lang periode skunk og senere stort set udelukkende hash). Nu er jeg lige startet i skole og har holdt 5 dage uden røg og uden at få de store mentale kvaler (irritation, rastløshed osv.) Tilgengæld har jeg stort set alle dagene haft helt vilde svedture med opvågning og udskiftning af puder 1-4 gange hver nat og selvfølgelig drømmende

Men i går røg jeg så 3 joints med hash (100 kr fra en velkendt bod på staden), jeg delte med 3 andre og jeg bruger virkelig ikke meget per joint. Men beslutter mig for at ryge den sidste kl 19 ca og da mine kammerater og jeg splitter tænker jeg at det var en "session" så derfor har jeg ikke lyst til at ryge inden jeg går i seng. I nat vågner jeg så i alt 4 gange badet i sved (I sådan et omfang at mit sengetøj skal skiftes). Jeg er slank og i fysisk god form, men har altid været en af dem der sveder meget ved aktivitet. Jeg vil tilføje at jeg også ryger smøger, så er ikke nikotinen der driller og har aldrig brugt andre rusmidler end hash/skunk/pot og alkohol.
Er der nogen der oplever lignende?
Det irriterer mig fordi jeg som mange brugere ved siden af hyggen også har brugt røgen til at fordybe mig når jeg f.eks. maler billeder og derfor nødigt vil undvære permanent. Samtidig skal jeg også sige at jeg aldrig føler at jeg har røget mig ned, altså røget for at glemme eller andet, og har heller ingen problemer med at falde i søvn efter stop.
Håber nogen kan komme med inputs

På forhånd tak. Og rigtig god weekend!