Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 23:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Tilsyneladende er det almindeligt i Amerika, at der sælges cannabis, som har været dyppet i PCP.
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... #Bad_Trips

Jeg spekulerer på, om det også er noget der foregår i Danmark. Jeg tænker, det ville være fristende for nogen sælgere at spæde importeret hash op med noget, som kunne gøre det lidt mere psykoaktivt potent.

Sådan nogen s om dem inden i Mølleparken i Århus, som sælger til folk fra gaden, har vel ikke nogen stor interesse i at værne om deres kundebasis, og er sikkert også amoralske og ligeglade med kundernes vel.

Senest rettet af Psychedelia 05 sep 2012 20:44, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis de ingen interesse har i at værne om deres kundekreds sælger de vel bare dårlig billig hash til en alt for dyr pris..
Det lyder meget usandsynligt i og med at PCP er ret sjældent i Danmark og sikkert ikke specielt billigt.

Jeg kan ikke se meningen med at "spike" hash eller andet cannabis med PCP. Syntetiske cannabinoider er mere sansynligt IMO.

Mht. dit spørgsmål om hunplantens kønstegn - tag et billede og upload på imgur.com og post.. Det lyder dog mere som en han i mine øre, men uden et billede er det svært at sige.

Medlem
Brugeravatar

PCP er slet, slet ikke særlig udbredt i DK, heldigvis. Har aldrig hørt om nogle der sælger eller er interesserede i det herhjemme, så tag du det bare roligt. Hvis din hash bliver blandet op med noget, er det med stor sandsynlighed ikke PCP :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mølleparkens hash er vidst hovedsagligt cuttet med billige fyldemidler som madolie og lign. Tror bedre det kan svare sig for dem end at dyppe det i pcp

Junior medlem

Jeg har ikke forstand på narko. Men det er sikkert rigtigt, det er usandsynligt, der kan være PCP i. Men du skriver, der kunne være noget andet end syntetiske cannabionoider. Hvad kunne det være?

Grunden til jeg spørger er egentligt, at jeg for en del år siden fik et bad trip efter kun at have taget nogle få sug på en pibe. Jeg havde aldrig prøvet noget lignende trods det, jeg var vant til at kunne ryge meget mere. Heller ikke psilosybin virkede hallucinerende på mig på den måde, den ene gang, jeg prøvede det.

Siden har jeg været lidt forsigtig med at ryge hash, da jeg jo ikke helt er klar over, om det er fordi, jeg er blevet psykisk ustabil, og dermed ikke egnet til at ryge cannabis, eller om det var fordi, der var et eller andet i -- hvor jeg mest tror på det sidste.

Men det kunne alligevel være rart at høre, om der er andre, der har haft oplevelser med hash, hvor der er puttet et eller andet billigt designerdrug i, for at gøre det mere psykoaktivt ifh dårligt hash i sig selv.

Senest rettet af Psychedelia 05 sep 2012 20:45, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Men du skriver, der kunne være noget andet end syntetiske cannabionoider. Hvad kunne det være?

Syntetiske cannabinoider som JWH-073 og maaaaange andre. De er forholdsvis billige..

At du har fået et badtrip af hash, er slet ikke ensbetydende med at der har været blandet et andet psykoaktivt stof i hashen.. Det ville være rent gætværk at begynde at give bud på hvad der evt. kunne være blandet i..

Dedikeret medlem

Nogen gange får man det bare mærkeligt af at ryge har da selv prøvet flere svede ture ude på toilet gulvet hvor jeg ikk vidste om jeg skulle brække mig eller bare ligge mig til og dø hehe tror sku der er meget der kan spille ind til at man får et decideret badtrip.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]