Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 08:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
jeg sidder nu og ryger skunken fra min første hjemmedyrke udendøres plante som bleve rigtig flot og virke som den skulle.. ville bare fortælle en sjov ting,, jeg havde nogen rawfood testaron som var lave på grankovler, hehe måske derfor den bleve så gå og flot , har ihverfald ikke kunne se noget negative... hehe

syns bare jeg ville dele den med jer, måske ikke noget vild men en sjov lille en...

vh trold

Medlem
Brugeravatar

hehe det lyder da meget sjovt, men tror desværre ikke det gør noget ved det endelige produkt.. Derudover hedder det testosteron :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
så bare det at du havde noget liggende gjorde simpelthen underværker ;) :D ?
jeg tror skam heller ikke rigtig at det var den test der gjorde det, faktisk tror jeg at din plante var blevet endnu sundere og flottere hvis du havde undladet at give den det, det kan også bare være der ingen forskel havde været uanset hvad ? hvem ved.

menøøøhm.... ved ikke hvorfor :D noget siger mig bare at det er en kæmpe røver.. hvordan gav du den det så ? iv ? :lol:

ud over det så pas på med at putte alt muligt i din plante den ikke skal have- du skal jo ryge det og dag og nok også dine venner uden at nogen tager skade eller får skidt og snavs med sig.

Medlem

Geografisk sted: hasselager
hehe ja det var os bare forsjov, dem var allerede i blomst og flot da jeg gjord det, men tror nu ikke man ville tag skade af et rawfood produkt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]