Halløj jeg er ny her på forumet og jeg tænkte jeg var det rette sted ang. dette emne

Jeg røg for første gang hash for et par dage siden, med en af mine gode venner, vi sad og spillede lidt computer spil osv. (ren råhygge:) Da jeg så havde taget 2-3 hiv af den joint som han havde lavet, oplevede jeg en god ros fra hashen, jeg vil sige jeg blev en smule forskrækket over, hvordan rosen egentlig var og jeg følte mit hjerte sat 3 gear op i tempo + jeg fik en del fornemmelser af jeg mistede luft et kort sekund.. Man kan sammenligne det lidt med at man, havde stået i en lejlighed fuldstændig tilrøget fra cigaretter i en time og så til at gå uden for og tag en ORDENLIG indhalering af ren luft, hvis i kan forstille jeg det chok lungerne ville få? Første gang var fin, efter min mening

Nå, det var første gang, mærkeligt men rart!

- Anden gang!
Som faktisk var dagen efter, fordi jeg tænkte "Det var da egentlig meget afslappende og hyggeligt..." Jeg besluttede mig så for at dele en pind med ham igen, da vi begge var enige om at vi hyggede os gevaldigt! Denne gang tog min nysgerighed over mig for meget, og jeg endte op med at ryge meget mere end jeg faktisk røg aftnen før... Jeg sprang fra ryge 3-4 hiv til at ryge 7-8 stykker dagen efter (om det var min egen skyld det gik af helvede til ved jeg ikke, haha) Men jeg skal love jeg kunne mærke jeg var skæv! Hvis i forstiller jer et videobånd, hvor du ser hele filmen igennem og ind imellem hakker filmen lige 2-3 sekunder over det der er sket og du får den sygeste fornemmelse af, at der er noget du har misset i en samtale... Det var rigtig ubehageligt at være så meget væk, at jeg følte jeg faktisk var bevistløs en gang imellem!
Jeg er blevet meget forsiktig med at ryge siden!
Jeg har ingen idé om, hvor meget jeg er i stand til at kunne ryge før jeg ved om det er for meget, da jeg gerne vil være i stand til at kunne sidde og ryge en pind stille og roligt over et stykke tid, uden at blive så blæst at jeg knapt nok fatter hvad der sker omkring mig...
Denne tråd ender nok med at blive til en "nogle gode råd og vejledning?" tråd, fremfor en historie HAHA!
Håber i fik noget ud af at læse dette, og håber da også jeg kan få lidt vejledning til hvor meget man sådan ca. kan holde ud til at ryge for en nybegynder!

Hold jer munter gutter og tak fordi i læste med!