Der burde ikke være flere ben i det, end at tørre dem og spise dem eller lave et afkog. Potensen kan dog varier enormt og det er derfor vigtigt at du - hvis du får succes - ikke blindt stoler på at X gram Amanita Muscaria giver samme effekt hver gang.
Problematikken, tror jeg, ligger i at du har købt dem fra en "dyrker" hvor svampen måske ikke når at vokse længe nok til at akkumulere nok Muscimol og 'Ibotenic acid', eller måske mediet/metoden de dyrker dem på ikke tillader svampen at nå sit fulde potentiale.
Hvad end årsagen måtte være til den manglende effekt, ville jeg, hvis jeg var i dine sko, sætte mig ind i præcis hvordan Amanita Muscaria ser ud og lære at kende den fra de andre Amanita'er - hvor af flere er giftige og bl.a. Amanita Phalloides er dødelig. Derefter ville jeg begive mig ud i en dansk skov, plukke nogle røde fluesvampe, tørre dem og knuse dem og fylde pulveret på gelatine/cellulose kapsler.
På den måde ved du at alle pille har samme styrke, og du kan derfor forsøge dig frem til en passende dosis der efterfølgende er præcis for alle andre piller fra samme "høst".
Jeg har ikke selv nogen erfaring med indtagelse af Amanita Muscaria da jeg ikke synes at ruse lyder særligt appellerende, men jeg betragter det stadig som noget der skal prøves før eller siden.

/EDIT
Ret vildt triprapport alligevel, det lyder som noget af en effekt af en halv, frisk, svamp.
Fremragende råd, jeg havde også overvejet at plukke, siden vi jo er så heldige at de gror i vores lille land.
Jeg går ud af det er en sensommer/efterårssvamp? Jeg vil holde øje, det er helt sikkert.
Så kan jeg jo altid poste et billede her på forummet, og få en sikker identifikation.
Nu er de jo heldigvis forholdsvist nemme at identificere.
Vi kommer heller ikke uden om spids nøgenhat til efteråret, jeg har bare aldrig været så heldig at finde mange - fandt nogle engang, og så er man, som så mange siger, ikke i tvivl om at kunne identificere dem igen.
Må lige læse den rapport der