Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Hey psy!:)

(INTRO)
Jeg vil gerne fortælle jer om en lille sjov oplevelse jeg havde for en uge siden.

Jeg var alene hjemme og var spændt på at ryge hash alene om aftenen, tænkte at jeg rigtig skulle hygge mig og bare ha' det godt.
Så begynder jeg at ryge og den samme følelse og stemning i kroppen sniger sig frem og viser sit let genkendelige ansigt, men jeg får røget en del mens jeg ser film og spiller computer:P
Klokken bliver omkring 2-3 stykker og jeg tænker at det er på tide at falde til ro. Jeg plejer altid at ryge en helvedes masse lige inden jeg lægger mig over i sengen og ser TV, det er vel bare endnu en dårlig vane jeg har fået, men så igen er det jo so rart at sove på;)

Men jeg ligger mig over efter jeg har røget og zapper lidt rundt i tv'et. Det er faktisk utroligt hvor meget spændene der er at se når man er skæv. Efter nogen tid slukker jeg for TV'et og lægger mig til at sove.

(The real deal!)
Jeg ligger der og tænker på en masse forskellige ting med lukkede øjne. Og inden jeg ved af det, bemærker jeg et internt lydspor inde i skallen på mig. Men det er som om at når jeg prøver at fokusere på de lyde i mit hovedet så bliver de lige Muted og efter 30-60 sekunders tid kan jeg høre et eller andet igen.
Når jeg er ædru plejer jeg også at kunne høre et eller andet når jeg ligger på randen til at falde i søvn og være vågen, men det er ingenting i forhold til når jeg er skæv.

Men jeg tænker at der ikke er noget at gøre ved det, så jeg prøver at nyde de her lyde, som faktisk er meget interessante jo mere man tænker over det.

Den samme nat kan jeg huske at jeg forestillede mig ordet "dør" som i træ-dør, og det næste jeg kan huske er at der bliver råbt DØR inde i mit hoved, efterfulgt af et langt ekko og mere kan jeg ikke huske.
Dette kan dog muligvis ha været en drøm eller noget der er sket mens jeg har langt i totalt dvale men alligevel har været en lille smule vågen.

Anyways! Det var alt fra mig, håber i kan bruge det til noget og skriv gerne hvis i har oplevet noget lignende:-)

Medlem

de lyde du kan høre i dit hoved, er din underbevidsthed, som man er mest i kontakt med når man sover, altså i drømme. dvs. at når man ligger og er på kanten til at falde i søvn, så kan det der foregår i din underbevidsthed, pludseligt blande sig med de tanker der er i din bevidsthed.

jeg kan ofte høre musik i mit hoved når jeg ligger mig til at sove, derfor bliver jeg nødt til at have tv tændt imens jeg falder i søvn, for ellers holder musikken mig vågen.

men ja, som et svar, det er noget der foregår i din underbevidsthed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Engang havde jeg ogsaa problemer med musik i hovedetnaar jeg skulle sove. Men saa fandt jeg ud af, at jeg skulle forestille mig en ghettoblaster der blev smadret med et bat. Det hjaelper faktisk hver gang

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]