Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg skal testes for hash nu her i en pis kontrol? Sidste gang jeg røg var i Søndags, var dog kun ca 0,4 gram.
Ugen før det har jeg vel røget en 4 - 5 gram ?

Hvor lang tid går der før det ikke kan spores ? Skal dog lige siges jeg ikke ryger fast? Før det her der havde jeg ikke røget i ca 5 måneder

Titel: Re: HJÆLP!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Altså hvis du røg her sidste søndag burde enhver pisprøve svjv nakke dig desværre.
Og hvad er NU HER ... lige nu eller om en uges tid ?

Jeg er ikke ekspert til de pisprøver der,
men en ven fortalte engang at de billigste prøver gik en uges tid tilbage til 14 dage.
skal ikke kunne sige om det er sandt, men prøv at søg lidt herinde.

fandt lige hurtigt lidt til dig du kan skippe igennem.
håber du kan bruge det til noget.

Urinprøve - THC

Tisprøve angående hash

sporing af Marihuana

At snyde urinprøver

edit :
måske skulle du ændre overskriften..
du er jo ikke ligefrem i livsfare :)
hvad med ?
Thc i urinen ? eller noget ;)

Junior medlem

Tjo du har nok ret :b, Tja de har forsøkt og få en i noget tid nu :o jeg har dog bare hævdet at jeg ikke har kunne pisse =/ Men kan jo ikke blive ved med at holde den kørende

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
edit :
måske skulle du ændre overskriften..
du er jo ikke ligefrem i livsfare :)
hvad med ?
Thc i urinen ? eller noget ;)

Kan nu godt forstå trådstarter, jeg ville også være mega panisk, hvis jeg skulle til urinprøve.
Når det så er sagt:
Trådstarter, det er ubeskrivelig dumt at ryge, når du VED du skal til urinprøve, og det er endnu dummere, du ikk læste op på det her før du røg.
Føler dog alligevel med dig, urinprøver er aldrig sjove, og 3-5 gram kan nemt spores, hvis du røg i sidste uge.
Snyd prøven med sæbe hvis det er meget vigtigt du ikke bliver opdaget, ellers må du vel tage det som en lærestreg.

Junior medlem

Problemet ligger bare i det at jeg ikke havde nogen anelse om det kom da de i længere periode havde holdt pause med prøveren, Jeg har dog bestilt en prøve imorgen som jeg skal prøve for at se hvad den viser :b

Medlem

Geografisk sted: København
Nogle urin prøver er lavet til at spore store koncentrationer i urinen, 1-5dage, andre 1-(x) måneder alt afhængigt af mængde og hvor lang tid man har røget...
Men der er et hav af måder til at snyde disse prøver, og det diskuteres stadigvæk hvilken af dem som holder.

jeg selv bruger nikotin vand med salt, men det har jo ikke det fjerneste med pis af gøre, så hvis de kigger på imens, så holder den her metode ikke,,, men jeg har aldrig haft held med sæbe, kridt, citron ovs ovs...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvordan gik det?

Du bliver bustet. jeg har taget en del af de test på unge mennesker! De tager vel prøven fordi de har en begrundet mistanke mod dig og dette så med særdeles god grund!

Og du viste jo egentligt også godt du kunne blive knaldet inden du røg! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kondolerer.

Godt råd: sæt dig ind i tingene før du gør dem. Lidt som at finde modgiften før du tager giften :P Tough luck.

Junior medlem

Få en clean ven til at urinere i en flaske og brug hans urin.

Case closed!

Junior medlem

Arsen skrev:
Få en clean ven til at urinere i en flaske og brug hans urin.

Case closed!

Og så husk lige han skal være ikke-ryger :joint: :lol:

Doh så ikke clean...

Junior medlem

Heey har hørt man skal kunne drikke masser af vand 5 liter ca 2/3 timer før prøven skal tages og så er der den med sæbe os men ved ikke hvor meget du skal komme i og står os selv og skal til en prøve imorgen men har tænkt mig at prøve at drikke de 5 liter og putte lidt sæbe i så jeg er sikker men er ikke 100 % på det virker men ser jeg jo imorgen :)

Medlem

Mikkel p skrev:
Heey har hørt man skal kunne drikke masser af vand 5 liter ca 2/3 timer før prøven skal tages og så er der den med sæbe os men ved ikke hvor meget du skal komme i og står os selv og skal til en prøve imorgen men har tænkt mig at prøve at drikke de 5 liter og putte lidt sæbe i så jeg er sikker men er ikke 100 % på det virker men ser jeg jo imorgen :)

Man skal IKKE drikke så mange L vand indenfor så kort tid. Det kan være livsfarligt!!
Der skal iblandes noget salt, for at kroppen kan udskille det, og det bliver du lige nødt til at undersøge nærmere, hvis du ikke vil komme galt afsted!
(edit: Og det skal ikke bare være en smule salt. Det skal være en præsis og nøjagtig saltkoncentration der er i vandet.. Hvor meget den præsis skal være på ved jeg ikke, men den information kan nok findes på nettet et sted. Og derudover er 5 L alt alt for meget.)

Læs denne artikkel: http://politiken.dk/videnskab/ECE188177 ... r-kroppen/

Citat:
»Vandforgiftning er velkendt på medicinske afdelinger og velbeskrevet i den medicinske litteratur. Symptomerne på vandforgiftning kan være svimmelhed og almen utilpashed, og tilstanden kan udvikle sig til livstruende situationer med koma og dø«, siger Bjørn Richelsen, der er læge og formand for Motions- og Ernæringsrådet.

Årsagen er, at der drikkes så meget vand uden salte, at kroppen ikke kan udskille det.

»Alle, der drikker 4-5 liter dagligt og over det, vil få problemer«, siger Bjørn Richelsen.

Edit: Når man f.eks laver tarmskyldning bruger man "saltvand med en saltkoncentration som i kroppen, 0,9 %. " ( fra http://www.yoga.dk/Esbjerg/Kursustyper/Tarmskylning )

Og velkommen til :) Jeg blev lige nødt til at bjæffe højt... Det er vigtigt man undersøger tingene til bunds, så man undgår at gøre skade på sig selv. Og noget som vand, som egentlig virker harmløst, kan faktisk være livsfarligt i store mængder.

Medlem

I stedet for at snyde kan du fortælle, hvem end det er der skal se testens resultat sandheden inden du tager testen.
Forklar dem situationen, tag skideballen og move on.

Medlem

Det kan ikke tælles på 1000000 hænder hvor mange tråde der er om dette emne...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]