Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej som i sikkert ved ryger jeg tjald :joint:, men mine forældre ved det ikke. De har truet mig med at sende mig væk (altså til udlandet :O ) vis de fanger mig i at ryge tjald :(. Er der nogen der ved hvordan jeg kan se mindre basket ud efter jeg har røget? jeg har prøvet de der øjnedråber men de virkede ikke , please jeg vil virklig ikke sendes væk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Stop med at ryge :) . ellers ryg på tidspunkter, hvor du ikke omgås dine gamle.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Enig med Rookie1...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Jeg undskyldte mig selv med diverse allergier, selvom jeg senere hen blev priktestet og ikke har en eneste. Men hvis du ikke vil sendes væk hvorfor så ikke stoppe? hash kan umuligt betyde mere for dig end alle dine venner og hele dit liv herhjemme i dk, og hvis det gør ville det måske være en meget god ide at blive sendt væk. Så hold hellere en pause til du blir gammel nok til at dine forældre ikke kan bestemme over dig, så kan du sikkert også tåle det lidt bedre...
Ps. hvor gammel er du?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har også prøvet at undskylde med diverse allergier, men mine forældre vil ikke tro på at jeg har allergi, og oversagen til at jeg ikke "bare" stopper med at ryge er at jeg syntes det er sjovt, hyggeligt og jeg sidder serfølgelig ikke alene inde på mit værelse og suger pind, men er sammen med andre . Jeg har mødt så mange mennesker begrund af tjald, og rigtig mange af dem jeg kender gør det også. Men er der ikke nogen der har nogle tips?
Ps. jeg er 15 år gammel :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jo, hvis du ikke vil sendes væk, så lad være med at ryge. Længere er den ikke. Du må vurdere, hvad der er vigtigst for dig, og hvis du vælger tjalden, så har du dælme valgt forkert.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Som de andre siger, drop tjalden. For nu i hvert fald.
Du er kun 15, vent små 3 år, så kan du gøre hvad du vil, uden dine forældre kan lave modsigelser. Samt at du til den til bedre vil kunne kapere at beruse dig.

Junior medlem
Brugeravatar

Har ikke nogle andre tips, eller bare noget i har hørt som måske kunne virke ?
og vis i undre jeg over hvor det er jeg vil blive sendt hen, er det island....
Bare kom med noget andet en "stop med at ryge" har i ikke nogle secret tips i vil dele?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Vi kan ikke råde en 15-årig til at blive ved med at ryge hash. Det ville stride imod det boardet står for, nemlig harm reduction. Bedste tip er at stoppe indtil du ikke længere er i fare for at blive sendt væk og er blevet noget ældre.

Junior medlem
Brugeravatar

i geuss :/ ....
ellers tak for hjælpen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Tror ikke der findes nogen trylle tricks, der kan gøre "ikke basket" eller få dig til at se sådan ud. Men har ellers hørt godt om Island, flot natur, varme kilder, hash til overpris og gejsere.

Edit: men jeg vil heller ikke sidde her og være hellig, havde det på nogenlunde samme måde da jeg på din alder bortset fra at jeg startede endnu tidligere hvilket fortryder og ikke blev truet med at blive eksporteret til island.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
En tur til Island? Skulle det forestille at være en straf? Tror da bare jeg havde fyret en fed i hovedet på de gamle og så ellers komme afsted i en fart... Men det er også bare mig..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er ikke vel ikke permanent at du skal være på Island. Desuden lyder det mere som skræmmetaktik end en rent faktisk advarsel. Men som de andre siger, stop med at ryge, blandt andet fordi du er meget ung, og kan altid tage det op igen senere i livet :)

Junior medlem

sig du er syg og bliv hjemme for skole så burde du være normal når de kommer hjem. det virker for mig :rocking:

Medlem
Brugeravatar

sig du er syg og bliv hjemme for skole så burde du være normal når de kommer hjem. det virker for mig :rocking:

At begynde at pjække fra skole for at ryge sig skæv, er nemlig også en fornuftig ting at begynde på.

Junior medlem

vis han ikk kan andet

Medlem
Brugeravatar

Hvis han ikke kan andet, burde han lade vær. At begynde at tilsidesætte andre ting i sit liv, kun for at kunne beruse sig, er på ingen måder en god idé.

Junior medlem

jeg har stået i samme situation, jeg ryger nu kun en gang om måneden ca. det er jo også sjovest at ryge hvis man har masser tid og overskud og ikke skal snakke med sine forældre hver halve time så ryg på festivaler ryg inden du tager i biografen, eller bare gøre det at ryge til noget man gør ved "special occasions" og så prøv at vær lidt afslappet med tingende :D

:peace:

Junior medlem

Eyelight, eller ryg i mørke ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan seriøst ikke finde ord til at kommenterer hvor dumt dette indlæg er.

Til TS: Selvom jeg ikke er meget for det, kan man få nogle øjendråber der gør dine øjne klare og hvide igen - De hedder visine, det jeg dog mest ville anbefale var at skære lidt ned på dit forbrug og kun gøre det når du er "safe"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]