Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle! :)

Jeg skal på staden i næste uge og købe noget weed, men ved ikke hvad jeg skal købe...
Jeg kan rigtigt godt lide hash, men gider ikke blande op med tobak, og jeg bryder mig heller ikke rigtigt af smagen af det...
Jeg har også røget en masse pot, men det bliver jeg ikke ordentligt skæv af :( Jeg kan godt lide skunk men det ender med at jeg får bad trips 3 ud af 5 gange når jeg ryger det :/ Hvad skal jeg gøre? Det skal lige siges at jeg bedst kan lide Indica, og det må godt være en lidt clearheaded og afslappet skæv. Hvilke strains skal jeg gå efter? Det må ikke være for stærkt men heller ikke for mildt, og hvilken bod skal jeg gå hen til?... På forhånd tak :peace:

Junior medlem

det skal ryges væk :joint:

Medlem

Hvis jeg var dig og ville undgå tobak, så kunne du evt prøve med nogle tørrede jordbær blade?
Men hvis du ikke bliver skæv af pot ville jeg da anbefale dig at ryge lidt mere pot, bliver heller ikke skæv af den første pind med dansk pot fx.

Junior medlem

du kan også blande hash med pot tror jeg :)

Medlem

Det hedder en troldmand, og har hørt den er kendt som en Knock Out Joint :D Så hvis du ikke vil være for basked så prøv med jordbær blade hvis det endelig skal være hash.

Medlem

What the fuck is going in this thread?
Jakob7500 - 1. Det skal ikke ryges væk, underligt og ligegyldigt råd - sorry! 2. Naturligvis kan man blande pot med hash. Hvilket leder mig til næste punkt...
Kiwi - Korrekt. Mange ynder at kalde en joint bestående af forskellige typer cannabis for en "troldmand", der er dog ikke tale om een bestemt slags joint, eller en såkaldt "Knock Out Joint", hvorfor den heller ikke skal betragtes som værende ekstraordinært "vild" - det afhænger af rygeren og hvordan den bliver blandet.

OP - Hvis du ikke vil ryge tobak, og ikke bliver ordentligt skæv af tobak - så vil jeg råde dig til at købe noget mild dansk pot som man kan få i mange boder, og blande det med hash. Blandingsforholdene skal naturligvis udmåles under omstændighederne, altså er det måske ikke en god idé at blande ligeså meget hash i, som du ville have gjort i en joint med tobak.
Desuden må vi ikke hjælpe dig med anskaffelse af narkotika, og derfor heller ikke fortælle dig hvor du skal gå hen og købe det.

Medlem

Hvis du læser min post igennem så kan du se at jeg ikke talte om en bestemt joint, men at det er en af måderne at blande en troldmand på som en knockout.

Medlem

"Knockout" er heller ikke en blandingsteknik, højest slang for en stærk joint. Og nej, det fremgår ikke ligefrem tydeligt, hvad du taler om og ikke taler om i dit indlæg.

Junior medlem
Brugeravatar

:offtopic:

Medlem
Brugeravatar

Bare købt noget godt skunk og lad vær med at suge for meget, badtrips er meget psykisk så bare tænk positivt og spis noget fråder :D

Medlem

djscrew ved hvad han snakker om..

Du får badtrip fordi du har nogen ting du ikke har fået fikset endnu, få dem fikset og undgå badtrips.. Eller os klar at de kommer engang imellem.. 3/5 er dog mange.. Stop med at tænk negativt, du er sikkert os nervøs inden du overhovedet har tændt jointen ??

Derefter drop pot, pot sucks, hvis din krop er vant til thc kan du næsten ikke blive skæv af pot.. Find stadens bedste skunk og sug igennem.. god ryger og stop being a pussy.. du lever kun 1 gang..

Ved god skunk kan tobakken ikke smages, ved skod pot smager du næsten kun tobakken..
Derefter rist smøgen igennem..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Find stadens bedste skunk og sug igennem.. god ryger og stop being a pussy.. du lever kun 1 gang..

Billede

-

Magen til lorteråd. Selvfølgelig skal manden ikke bare finde den ondeste urt han kan og så skamryge den.. Man bliver ikke en fisse af at tage det stille og roligt, for at opnå en god skævert. Det der med at man kun lever én gang kan du fortælle til en jomfru-faldskærmsudspringer eller andet, men hvordan passer det lige ind her?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hold da helt kæft, hvor kørte den tråd hurtigt af sporet!

Har du overvejet at købe en pibe af en art, for som du nok selv kan se, så står du i et dilemma.. Jeg nyder at ryge hash/skunk rent på pibe og gerne bubbler/bong, hvis der er mulighed for det.. Du slipper for alt det usunde, du har nemmere ved at doserer, det smager bedre og så er det også mere økonomisk, da man ikke skal rende og købe kræftsøm 24/7 :)

Folkene på Psychedelia kan ikke hjælpe dig med, hvilken bod du skal købe dit røg i.. Det er imod reglementet, så du er bedst stillet med at prøve dig frem.. Vil dog anbefale dig at holde dig fra mørk hash på staden, da det oftes er skamcuttet til ukendlighed.. Og tag det nu stille og roligt.. Folk bliver ofte utålmodige, hvorved de ryger mere, overdoserer, og dernæst bad tripper..

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Weed har for mange en inherent paranoid edge. Det var også et problem for mig engang, men det er bare fordi man psycher sig selv ud. Når du opdager et eller andet, du bliver lidt bange for, så lad være med at indulge i det. Du skal ikke begynde at undersøge det, for lige at være sikker på det ikke er noget, for man narrer sgu let sig selv på weed, fordi ens opfattelse af omverden bliver så slørret. Du skal lære bare at sige "det er ikke noget..." og så tro på det.

Mit bedste råd er at slappe af de første 30 minutter. Ryg langsomt. Når de første 30 minutter er gået, så kan man gå mere til den uden det bliver paranoidt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]