Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 19:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: shiiiiit
Junior medlem

hey everybody ..
jeg har et lille bitte problem ?
jeg røg hash her i weekenden fredag-lørdag og fik taget pis prøve igår og den var selvfølgelig positiv, men jeg tænkte hurtigt og sagde at det bare var fordi jeg havde siddet i et indelukket rum med nogle der røg meget..
og at det på den måde gav udslag .. nu skal jeg så ned og have taget en blodprøve og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre .. kan jeg gøre noget for at det ikke vil kunne ses i blodprøven ? og hvordan ? og det er senest her på onsdag ..
det skal lige siges jeg har røget i 6 år, men stoppede i januar fordi jeg blev flyttet på nyt opholdsted. nu ryger jeg kun hver anden weekend?

knus herfra (;

Titel: Re: shiiiiit
Medlem
Brugeravatar

Sorry men du er doomed, du kan snyde en pisprøve men ikke en blodprøve, sur røv :(

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvad i alverden vil de med en blodprøve? En blodprøve kan svjv kun vise om du påvirket når prøven bliver taget, så det skal du bare lige lade være med at være, så skulle den da gerne være negativ...

Medlem
Brugeravatar

Hvad i alverden vil de med en blodprøve? En blodprøve kan svjv kun vise om du påvirket når prøven bliver taget, så det skal du bare lige lade være med at være, så skulle den da gerne være negativ...

Er du skør, det kan spores i blodet i 1-2 måneder..

Junior medlem

ja det sucks ... bliver jeg busted i det her så kan jeg godt forberede mig på en vandretur i sverige i en måneds tid :(

jeg er ikke påvirket nu eller på onsdag. men jeg har fået af vide flere gange at thc´en ikke er i fedtcellerne så længe hvis du motionere eller lign ? tror i så også at jeg kan være heldig at det er ude af min krop inden længe da jeg dyrker en smule motion og næsten ikke har noget fedt på kroppen ?=)

Medlem

når man tager en blodprøve er det svjv. aktiv thc man kigger om er tilstede i blodet. Ikke metabolitterne (eller hvad fuck det hedder, det THC'en omdannes til der sidder i fedtvævet).. men jeg ved det ikke :p

Medlem

Det er rigtigt at thc ophober sig i fedtet, men det du har fået fortalt mht. motion er ikke sandt.. Har du nogensinde mødt nogle med en fedtprocent på nul, bare lige for at afkræfte dit svar? :P Der vil altid være fedt i kroppen, og thcen vil forsvinde fra det ja, men det tager lang tid, og du kan som sådan ikke gøre noget der kan fremskynde den process med det korte interval du har at gøre med..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Citat:
Cannabis is detectable in the blood for approximately 2-3 days after use in an infrequent user. Frequent use can be detected in the blood for approximately 2 weeks."

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml

Hvis du er heldig er det ude når blodtesten bliver taget. Sørg ihvertfald for at få taget den så sent som overhovedet muligt. Hvis blodprøven er positiv, så prøv at pointere at det kun er et meget lille udslag målingen har givet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Neej, jeg synes nu altså også det lyder lidt underligt med blodprøve, men det kan selvfølgelig være for at måle metabolitten THC-syre. Man plejer godt nok at sende urinprøver til laboratorieundersøgelse for at måle niveauet af metabolitter.

Det er svjv kun i politisager, altså hash i trafik at man måler aktivt stof i blodet. Det er i hvert fald kun indhold af aktivt stof som kan bruges rent juridisk, ikke metabolit indhold.

Btw så lagres THC'en ikke i fedtvævet, det er metabolitterne der gør det.

Trådstarter, hvis jeg var dig ville jeg fortsat benægte(tror jeg). Og holde fast på din nuværende historie.. Prøv at lade være at virke nervøs og vær alligevel ydmyg :) Jeg tror næsten også du er "nødt til" at virke forurettet over prøven hvis den viser højt indhold og hvis det får konsekvenser..

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Nå ja, og så er det måske værd at skifte navn herinde. Man ved aldrig hvem der kigger med, og det ville da være uheldigt hvis en leder fra dit opholdssted fandt dig på dette site, hvor du spørger om hvordan man snyder en blodprøve.

Junior medlem

hehe navnet behøves ikke da ingen af lederne eller pædagogerne er særlig tekniske anlagt (; plus der er mange der har samme navn (; hehe .
grunden til at de vil tage en blodprøve er fordi så er de 100 % sikre på at vi er stoppet.. og det kommer jeg nok aldrig til fordi jeg elsker rusen.. hehe (:

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Cannabis is detectable in the blood for approximately 2-3 days after use in an infrequent user. Frequent use can be detected in the blood for approximately 2 weeks."

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml

Hvis du er heldig er det ude når blodtesten bliver taget. Sørg ihvertfald for at få taget den så sent som overhovedet muligt. Hvis blodprøven er positiv, så prøv at pointere at det kun er et meget lille udslag målingen har givet.

Altså på sundhedsstyrrelsens hjemmeside med info om stoffer, står der det her:

Citat:
Hash kan dog spores i kroppen 4-8 uger efter indtagelsen.

http://stofinfo.sst.dk/Forsiden/Fakta_o ... /Hash.aspx

Medlem
Brugeravatar

saxxo, en vandretur i Sverige er jo fucking FEDT. Er det endda gratis, så tag med regardless mand. :D

Men som de andre siger, der er intet at gøre. Der skal bides i det sure æble. Du kan vel også ligeså godt være ærlig og sige det som det er... At du er ikke interesseret i at stoppe, og at du mener du har et fornuftigt forbrug cirka hver anden weekend. Hvilket jeg personligt heller ikke synes er galt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis de finder minimale mængder i dit blod, kan du måske prøve at fortælle, at du har siddet i et rum hvor der blev røget, og at det må have givet udslaget? Det var i hvert fald en mulighed

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]