Hey psy!
Den anden dag, sad jeg inde i Eventyrhaven i Odense sammen med nogle venner og veninder og hyggede. Vi havde sættet og nydt det dejlige vejr i et par timer, da en af mine andre venner kommer forbi sammen med nogle klasse kammerater. Vi snakkede lidt, og de viste mig et mærkeligt filter, som de havde fået i en butik. De fortalte at forhandleren havde fortalt dem at det holdte til 3 joints, at det gjorde at der intet THC gik til spilde Og at man skulle blive meget mere skæv af det end normalt. De havde dog allerede røget en gang på det, og fortalte at de havde lavet en Joint med 0,2 gram (til 3 mennesker) og var blevet godt og grundigt skæve (WTF??). Vi røg os et par joints på det (På dette tidspunkt var vi nok 10 mennesker, som var med), Og jeg vil personligt sige at man blev noget mere skæv end man normalt ville, røgen blev der ud over også lettere at inhalere.
Filteret var cylinder formet, cirka 2,5 cm langt, med en diameter på omkring 7 mm. Det havde små huller i enderne, som røgen kunne komme igennem og hvis man rystede det lille filter, kunne man høre at der var små kugler inden i.
Mine spørgsmål er nu:
1. Er der nogen er jer der ved, hvad det er der er inde i disse filtre?
2. Er der nogen af jer der har hørt om/ prøvet disse filtre og hvad er jeres vrudering?
På forhold tak!
CVML