Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har lige røget en joint med hash og en med skunk omkring 0.6 i alt, og nu har jeg fået ondt i hovedet?
Nogle som har nogle gode råd eller ved hvad det kan skyldes

Det er altid når jeg ryger hash

Medlem

Brugte i tobak? og i så fald, var den ristet godt nok ? Hvis man ikke rister tobakken ordentligt kan det give ondt i hovedet.
Hvor hurtigt ryger i ? Hvis man skamsuger en joint, og ikke husker at tage den lidt med ro, kan man nemt få hovedpine :-)
Prøv at ryg udendørs (hvis I ikke har gjort det i forvejen) Et tilrøget lokale kan også nemt medvirke til at gi' hovedpine.
Nu skal du jo nødigt gå og tage Panodil hver gang du ryger, og starte et blandingsmisbrug ;)

Det kan også have noget at gøre med kvaliteten af jeres hash. Har tit oplevet hovedpine når jeg har røget stenhårdt 'standard' hash.

Medlem
Brugeravatar

Tror at problemet kan ligge i at der bliver røget for hurtigt. Men det som gør mig i tvivl, er at det er aldrig sket når jeg kun har røget skunk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det må da næsten være fantomsmerter.
Men jeg kender det også godt.. Hvordan er dit væskeindtag?

Dedikeret medlem

^Sikke en pæn måde at sige han mangler hovedet. :D (Fantomsmerte)

Det er sikkert den kraftigere og lidt mere harske røg der gør det. Muligvis du bruger en hash af forholdsvis lav kvalitet? Nu ved jeg ikke hvad du har af muligheder, men hvis jeg var i dine sko havde jeg forsøgt mig med flere forskellige slags hash og set om de alle gav hovedpine - og om de gav hovedpine i samme grad.

Evt. kunne du også prøve at have noget sodavand ved hånden. Vand og sukker kan også hjælpe godt på en hovedpine.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Jeg har tit oplevet at hash giver hovedpine, specielt det billige. Det er noget de blander det op med

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Soap-hash eller andet billigt skidt, får jeg det også af hver gang. Aldrig et problem når jeg køber noget ordenligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
^Sikke en pæn måde at sige han mangler hovedet. :D (Fantomsmerte)

Ja tak, jeg ved godt hvad fantomsmerter er.. Det var lidt derfor jeg valgte at bruge det ord :).

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror problemet ligger i at, den hash jeg har er noget billigt "skrammel" jeg røg en pind med hash igår med hash, der fik jeg ondt i hovedet. Idag røg jeg en med skunk, intet problem der. Må nok bare holde mig til skunken :) eller anskaffe mig noget ordentlig hash

Medlem

Køb aldrig sådan noget skummelhash, seriøst. Specielt hvis du da i forvejen har skunk. De penge går bedre til at køre en cola.

Medlem

Intet nyt i at dårlig hash giver hovedpine,ryg kun god hash eller lad være at ryge. :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hovedpine af at ryge hash? Jeg har netop benyttet mig af cannabis til at kurere den slags. Er det hjemmelavet eller købt på gaden? Hvis det er købt på gaden er det sikkert nogle at cutstofferne der gør det...
Træk noget frisk luft, det plejer at hjælpe hvis det er en mild til moderat hovedpine :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Har du spændinger i nakken? Jeg kan godt få hovedpine hvis jeg har spændinger ved hårgrænsen.
Massër det ud mand !

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]