Det lyder lidt som et ret slemt angstanfald, sandsynligvist fremprovokeret af alt for høj musik (og mange mennesker gætter jeg på), samtidigt med at det var din første gang og du derfor ikke havde nogen idé om hvordan man normalt bliver påvirket.
Egentligt vil jeg skyde på at du har kørt dig selv op til at tro det blev værrer og værrer, hvilket det også gør, når man først er begyndt at tro det, men set og setting har klart haft en finger med i spillet.
Har prøvet et meget mildt angstanfald (eller fik det i hvert fald ret dårligt) selv, men heldigvist vidste jeg da nok om cannabis, til at vide hvad jeg skulle gøre; bare sid ned, måske drik lidt sodavand og spis noget slik, hvorefter man bare skal vente på at rusen aftager. Du kan ikke dø af normale mængder cannabis, der skal helt ustyrligt, vanvittigt store mængder til før man overhovedet kommer i nærheden af det - man kan dog dø af at gøre retarderede ting i sin rus.
Men med din oplevelse er det da helt fair at du aldrig vil ryge igen, og forhåbenligt kan du modstå gruppepresset hvis dine venner ikke lige fatter at du virkelig ikke gider.