Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey PSY.
Er jeg den eneste herinde der for de vildeste svedeture hvis man ikke har røget i et par timer. Jeg kan ikke tage i skole uden at have røget en morgen joint, ellers er min t-shirt gennemblødt inden kl 09.00. Ved godt man får svedeture i forhold til abstinenser, men andre der også oplever ekstreme og vilde svedeture som jeg beskriver?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Et par timer? :shock:

Det er meget normalt at opleve nattesved hvis man har røget fast i en periode og holder pause, men jeg har aldrig oplevet eller hørt om det du beskriver der.

Anyway, så er morgenfed inden du skal i skole et sikkert tegn på at du ryger for meget. Du er ikke istand til at modtage læring under de omstændigheder.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Nedtrapning, og det kan kun gå for langsomt...

Medlem

Morgenfed er også mest til at tage svedeturene. Det med hash og indlæring giver jeg ikke en shit for, Har røget tjald de sidste 4 år hverdag, og jeg er student til sommer med et forhåbenligt godt snit!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Prøv at forestille dit snit hvis du ikke havde røget den fede? Ja, det stopper jo ikke helt indlæringen, men forringer den bare kraftigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nedtrapning, ja. din trang til at ryge så ofte bliver kun værre og værre, hvis du ikke skærer ned.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det er videnskabeligt bevist at cannabis nedsætter indlærlingsenven

Medlem

Det er passer hvertfald ikke hos mig, tværtimod hvis jeg skal sige det. ligger langt over mine klammekammerater som ikke ryger og aldrig har gjort det. min læge har anbefalet mig truxal som skulle tage det værste mens jeg er i skole, nogen der har erfaring med truxal?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
nogen der har erfaring med truxal?

Ja, jeg får det elendigt af dem. Kan ingenting dagen efter, alt er tåget, stramt og uoverskueligt, og jeg kan få problemer med bare at rejse mig fra sengen.
Det er mine erfaringer med dem, og jeg ved at mange andre får det på samme måde. Jeg ville ikke bruge Truxal til nedtrapning! Det er et antipsykotikum..
Jeg ville enten finde noget naturligt beroligende, evt. baldrianrod, kombineret med en helvedes masse motion. Eller bare motion alene.
Jeg skulle selv ud af et tungt bongmisbrug på et tidspunkt, og det gik meget hurtigt bedre som dagene gik, og det var uden benzoer eller antipsykotika.

Medlem
Brugeravatar

Enig. Truxal burde ikke være nødvendigt for at stoppe med cannabis, men hvis du har så svært ved det, som jeg f.eks. kan have når jeg skal stoppe, kan truxal hjælpe dig med de første dages søvn. Specielt tanken om at man ved man kan sove, er rar når man stopper med røg. Men det er ikke fedt at tage truxal, og som tidligere nævnt, føles det som at have suget bong hele natten, når man vågner. Du burde kunne trappe ned uden truxal, ellers kan du prøve baldrianekstrat eller melatonin. Motion er dog det allerbedste :) Held og luck.

Medlem

Geografisk sted: Omnipresent
Truxal er okay, har prøvet det og det virker fint til at sove på. Fik det personligt ikke så slemt af det, og en af mine venner har også brugt det uden problemer, med fine resultater. Ingen afhængighed, men hvis jeg var dig ville jeg bede din doktor om at udskrive melatonin. Det har jeg meget bedre erfaringer med, perfekt til søvn og endda klare drømme hvis man er heldig. :wink: Overvej om tjalden er det værd for dig, hvis du klarer dig godt nu, så forestil dig hvor vild du kunne blive uden tjald. :)

what is it worth - if anything at all?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er passer hvertfald ikke hos mig, tværtimod hvis jeg skal sige det. ligger langt over mine klammekammerater som ikke ryger og aldrig har gjort det. min læge har anbefalet mig truxal som skulle tage det værste mens jeg er i skole, nogen der har erfaring med truxal?

Nej du må være det eneste tilfælde hvor cannabis ikke medføre nedsat indlærningsevne samt nedsat korttidshukommelse, nej med dig er det omvendt. Det er omvendt cannabis dag idag.

EDIT:
Hold dig fra hashen ! Begynde selv i en meget tidlig alder, og når du bliver ældre så tro mig så for du øjene op, hvad et hash misbrug har gjort ved en når man har været så ung og i udvikling. Det tog mig 4,5 år om at bestå den gymnasiele eksamen og er ikke kommet videre siden, du passer sikkert heller ikke din skole.

Kort sagt , hold dig fra den fede hvis du ikke kan styre det !!!

Det ser ud til at gå godt for dig i skolen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 14 maj 2012 21:53, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kom lige i tanke om en tråd jeg oprettede i 2007, da jeg skulle lægge blæseinstrumentet på hylden, hvor jeg også var overbevist om at jeg skulle på Truxal for at klare den.
Som du kan se, hvis du vælger at kigge lidt i den, var jeg også afledt nok til at tro at Truxal var at foretrække til formålet.
Du kan kigge lidt i den og se om der er noget du kan bruge - Evt. bare som motivation:

viewtopic.php?f=18&t=20283

Medlem

Okay truxal lyder ikke som en særlig god ide, min læge er ikke glad for at udskrive mig medicin med kød i , da hun er bange for jeg også for et misbrug af det. : Puny_pete Det der er skrevet af min kæreste som også har et heftigt forbrug. tror jeg vil begynde at ryge på en mini pibe jeg købte ude på staden for mange på, der skal ikke så meget i og man ryger heller ikke sit mix så hurtig, som en joint på et par min..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay truxal lyder ikke som en særlig god ide, min læge er ikke glad for at udskrive mig medicin med kød i , da hun er bange for jeg også for et misbrug af det. : Puny_pete Det der er skrevet af min kæreste som også har et heftigt forbrug. tror jeg vil begynde at ryge på en mini pibe jeg købte ude på staden for mange på, der skal ikke så meget i og man ryger heller ikke sit mix så hurtig, som en joint på et par min..

Fint hvis du vil bruge piben til at trappe ned på, men husk at gøre det i den ånd det er tænkt. Altså lad være med så at ryge ekstra meget på den i stedet for.
Det stråler ud af dig at du trænger til en pause fra urten, uanset om du klarer dig fint i skolen eller ej. Det retfærdiggører ikke noget at du ligger langt over dine venner i gennemsnit, så længe stadigvæk får koldsved når du ikke har været påvirket i et par timer..

Skru ned!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]