Hej Psy.
En i min familie er skizofren

. Meget, meget skitzofren. Og hele histiorien bag, og hans liv nu (tildels også den nærmeste families) er sørgelig. Han er næsten en "grøntsag"

((
Men inden han blev syg, blev der indtaget meget cannabis og det er min mor (især) obs på. Hun er helt overbevist om at cannabis bære størstedelen af skylden. Jeg er også sikker på at det er en af grundende til sygdommens udspring, men føler ikke jeg ved så meget omkring : Psykoser og mentale sygdomme pga. cannabis.
Derfor spørger jeg jer; Vil i hjælpe mig med at skabe bedre viden omkring emnet
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på. Jeg synes at det officelle (statens) syn på cannabis er ren propaganda og naiv.
ps. Ryger selv og elsker det. Jeg har gjort op med mig selv, at mine forældre fortjener at vide hvad jeg laver og godt kan lide, så jeg har planlagt at fortælle dem det på et tidspunkt. Men er meget bange for, at de vil blive alt for kede af det, smide mig ud eller noget 3. meget drastiskt pga ovenstående

.
Så jeg vil gerne vide, hvordan jeg evt kan overbevise om ufarligheden for sygdomme ved indtagelse (hvis det er tilfældet)