Ja svedetur og grineflip det fik jeg også på min første (og hidtil eneste) gang med Salvia. Og jeg oplevede dertil nærmest alt det tilsammen, som i alle hver især skriver om her i tråden.
Jeg røg det ikke engang koncentreret. Til gengæld måtte der ca. 18-20 bonghoveder I STREG til, før jeg endelig kom helt ud i en anden dimension.
Undervejs dertil opstod svedeturen, besværet med at styre motorikken, og manglen på evne til at formulere mig.
Efter ca. 10-12 hoveder begyndte ting at være 'skåret i stykker' inklusive mig selv: Der manglede simpelthen en stor trekantet skive af bordet, og jeg kiggede lige ned på gulvbrædderne der hvor der burde have været en bordplade i mit synsfelt. En lignende trekant var skåret ud af mit torso, og jeg så lige igennem mig selv, og ned på min seng, som jeg sad i. Aldrig har jeg hallucineret på lignende måde, på noget andet stof.'
Da jeg endelig brød igennem til den anden dimension, var jeg helt ude af min virkelige verden og befandt mig i min barndomsgade. Jeg var også selv omkring fem år vil jeg tro. Jeg regredierede, kunne man sige, og følte mig som et barn indvendig. Jeg følte f. eks. at jeg skulle spørge om lov, hvis jeg ville noget - kan jeg huske.
Det var ikke som en anden hallucination; jeg var der virkelig! (nu ved jeg godt, at jeg ikke var der, men var på min seng der hvor jeg bor, men det var sådan det oplevedes).
Samtidig grinte jeg fuldstændigt hysterisk.
Nogle få minutter senere (for mig var der ikke den tidsfornemmelse, men det blev optaget på bånd, og jeg havde en sitter, jeg kunne rekonstruere oplevelsen med bagefter) var jeg ligesom i begge dimensioner: Foran mig var mit nuværende hjem, bagved mig var min barndomsgade, og grænsen skar lige gennem mig: Jeg sad på et plankeværk, der stod lige på grænsen mellem de to verdner, og begge verdner var lige virkelige på een gang - strange!

.
Det klingede ret hurtigt af derfra. Jeg var voldsomt svedig (drivende, dryppende og gennemblødt), og havde en svag hovedpine.
Jeg vil sige som flere andre har skrevet: Det er ikke som noget andet.
Og så vil jeg sige noget, som også er blevet skrevet: Det var en vildt speciel oplevelse, men jeg kan ikke greje hvad jeg skal stille op med den. Jeg har ikke rigtig nogen måde fortolke den. Jeg ved ikke hvad jeg kan bruge oplevelsen til.
Har det ændret mit liv? hmm... i hvert fald ikke på samme måde, som psychedeliske stoffer har haft indflydelse på mit liv og person (og jeg synes ikke just at Salvia er psychedelisk på den måde jeg forstår det). Men det har klart ændret mit syn på hvor langt ude det er muligt at komme med at stof. Dette var simpelt hen hele vejen - at være fuldt ud en anden (mig selv i et tidligere livsstadie) på et andet sted. Og så at det opleves 100% virkeligt. Jeg havde simpelthen ikke troet det muligt...
I forhold til de rapporter og beretninger jeg har hørt og læst, har det været et rimeligt stærkt trip (stor dosis). Mindre doser har - som der også er eksempler på her i tråden - langt mindre drastiske virkninger.
Som da jeg før mit gennembrudstrip røg tre hoveder, og blev sådan lidt skævagtig (det var en lille generalprøve inden selve affyringen af de mange hoveder).
Jeg er glad for at have prøvet det. Og jeg skal prøve igen - bare med noget 10x helst. (Det var sgu for hårdt at fyrre 18-20 bonhoveder af på under fem minutter. Jeg har en forestilling om, at det medvirkede til den ret så voldsomme svedetur).
Jeg håber, at kunne blive lidt klogere på oplevelsen og hvilke perspektiver der er i den, hvis jeg prøver nogle gange, og lærer det lidt bedre at kende.