Med OG kush, mener du så det skunk som rappere som Wiz Khalifa og Snoop Dogg ryger? For jeg har ladet mig fortælle at det går under navnet Ice skunk på staden, men er ikke sikker, er ikke noget jeg selv har prøvet. Bubble Hash skulle også være noget i den dur. Men jeg tror ikke det er en god ide at lægge sig ud med de dyreste bønner, en af mine venner købte noget af det Ice skunk, og rullede en grande pind kun med skunk, som han skulle ryge nytårsaften. Da ham og en af hans venner så fyrede op kl 23 nytårsaften, nåede de af tage to sug hver, hoste en del, og så besvime og ikke vågne op før 10 timer efter. Hver gang nogen vækkede dem sov de bare videre. Hvis du vil have en luksus ryger på staden, tror jeg en god kashmir eller marok ville række
Hvad angår dit andet spørgsmål, er det bevist at hvis du ryger en joint med rent skunk/pot skader det ikke lungerne overhovedet. Så jeg vil vove at påstå, at rent skunk/pot ikke frarøver dig levetid. Men det er selvfølgelig en anden historie når der er ristet tobak i, og det er der jo altid her i Danmark. Men du kan da ryge rent pot/skunk på en pibe eller bong hvis du går meget op i sundhed
Og mange anti-rygere ynder at komme med 'facts', om hvor mange minutter man mister per smøg/sug, men tror nu ikke der er en videnskabelig konklusion om hvor meget du mister, kan forestille mig det kommer an på ens krops forsvar, og hvor gode ens lunger er.