Hej jeg er en fyr på 24, blev for to uger siden sendt på en tvunget ferie til KBH af min kæreste.
Har PTSD og kroniske smerter i krop efter et trafikuheld i 06.
Så selvfølgelig ville jeg ud på staden for at se mig lidt omkring, ud og ose lidt.
Fik nogle kager og et par joints. Kagerne gav mig et voldsomt rus, jeg var helt væk i 7 timer og sov vist nok i 32 timer.. Så jeg fik ikke meget ud af turen =P Men de joint jeg fik købt har tilsynelandende ingen effekt, jeg har røget 3 stk med tobak uden udsigt til happy town. Købte også 4g stærk marijuanna samt 8g almindelig.
Prøvede den stærke i en hjemmerullet joint uden tobak, den gav heller ingen effekt, er det normalt?
Jeg så et indlæg om det længere nede på siden, men det var med tobak, troede virkelig at ren hash ville give en virkning... Var lidt skuffet.
Så da jeg kom hjem (var lige ude efter et par kager til turen ^^) ville jeg prøve at bage nogle space cookies selv.
Fandt opskrifter på nettet og prøvede første opskrift med 3g stærk hash og 50g smør kogt i 2½ time. Kagerne have ingen virkning... Så jeg prøvede med 8g alm marijuana i 65g smør, bagte lækre cookies uden held.. De smager stærkt og lod vær med at filtrere græsset for at være sikker på en virkning.. Jeg tog fejl..
Så er der nogle bestemte opskrifter jeg kan følge med mål ovs?
Er det normalt ikke at føle noget efter at have røget rent hash?
Hvordan får jeg den bedste effekt ud af hash? Spise det er et klart +, rygning var jeg overrasket over jeg ikke havde svære ved, har aldrig røget før men jeg føltes naturligt.. Men ryning virkede ikke så godt.
Er der andre måder at indtage det på?
Grunden til jeg vil tage hash er ikke så meget for rusen (en smule jo

) Det er mest for at slippe af med de smerter jeg har, lige nu tager jeg en stor morfin dosis, gigt medicin og dolol (mere morfin bare som piller)
Intet tager smerten som marijuana, jeg har levet med de smerter i 6år og der er intet lægerne kan gøre for mig.
Jeg håber i kan finde rede i dette indlæg, fik en middel hjerneskade ved ulykken og har lidt svært ved at samte tingene og få overblik, så tag jer ikke af hvis jeg kom til at gentage mig selv igen og igen.
BlueBear.