Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej Psychedelia, ville lige spørge hvad jeres mening om at ryge når man er til fester er?

Kan selv ret godt lige at ryge før en god dubsteb eller metal koncert! :rocking:
Føler i den? eller ender i bare med at blive stenede?

Skal lige siges at jeg jeg hader at være stiv og skæv samtidig...
opfører mig bare som en idiot og husker intet næste dag :?

Junior medlem

til dub er det jo næsten et MUST at ryge :) Jeg føler den 100%..
Men ellers kommer det vel an på hvem man fester med. Du ved, om folk er cool med det og sådan.

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Kommer an på hva jeg har indtaget :)
På stimulanser kan jeg sagtens ryge.
har jeg kun drukket går jeg helt død. (Eller hvis jeg kun ryger)

Senest rettet af Zatii 25 feb 2012 00:27, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogengange syntes jeg 4-5 øl og et par gode væs af en joint giver en fed buzz.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Pinde til fester er det bedste der findes !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

synes tit jeg er blevet for stenet, men af og til har det faktisk gjort godt med noget hash

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg bliver også for stenet af en ren aften på pinde. Kan godt lide at krydre et par sativa-dominante skunk joints sammen med 40-60mg ritalin. Dog skal man undgå for meget alkohol. 4-5 øl på en aften og så heller ikke mere. Krydsede grænsen og endte med at spilde hele lørdagen i en seng.

Medlem

jeg har det personligt sådan at hvis jeg skal drikke og ryge samtidig, så ryger jeg en halv times tid inden jeg skal til fest/arrangement. Jeg husker tydeligt min første gang med øl og cannabis. Jeg brækkede mig så meget. så jeg troede jeg skulle dø :P Mit råd er derfor: Hvis du er utrænet udi rygningens kunst, så lad være at blande det med alkohol. Hvis du derimod ryger normalt, eller insisterer på at ryge selvom din tolerance er lav, så sørg for at ryge noget tid før du tager til fest, og drikker dig i hegnet :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt på en løg mark.
Man kan klart godt have en fed fest med tjald!
Som der allerede er nævnt, så er en 4-5 øl også det maksimale, hvis jeg også vil hive en joint eller to ned. Mere går nemt galt... Det er ikke lang tid siden jeg drak mig ret fucking stiv, hvor jeg efterfølgende røg et par rene skunk joints med drengene.. Det sidste jeg husker den aften er, at jeg blev vækket af en random gut på en trappe omgang i minus 15 grader... Man lærer af sine fejl! ;-)

Så lidt alkohol og et par joints er klart en god kombi, så længe det er på et moderat forbrug!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja man skal virkelig passe på når man kombinerer alkohol og cannabis. Man kan sagtenes få et rigtig lækker rus som ikke giver tømmermænd og man generelt har det rigtig fint dagen efter, men det kan lynhurtigt bliver stråle-bræk i 2 timer hvis man kommer til at ryge for meget.

Jeg er altid uhyre forsigtig når jeg ryger, 1-2 sug og sender videre.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg bliver stenet, hvis jeg kun drikker og ryger. blandes der stimulanser ind, er det dog en helt anden sag.
Selvfølgelig kommer det an på mængden af hvor meget jeg ryger, og hvad jeg ryger. Hvis jeg tager nogle hvæs af en skunkjoint og drikker mig godt stiv, får jeg en fed aften, men hash går galt hver eneste gang

Medlem

jeg ryger altid til fester masser af hash hehe
især når jeg drikker for så skal jeg ryge´mindst hver time for vis skæverten forsvinder. mens jeg er fuld kan jeg ikke ryge uden og få det dårligt og kaste op men holder jeg mig skæv så kan jeg ryge alt det jeg vil mens jeg er stiv

Junior medlem

Jeg elsker at slutte en fed fest af ( når man vakler ned af gaden, i forsøget på at komme hjem) med en ordentlig bønne!, jeg har den erfaring at der næsten ingen tømmermænd er hvis du gør dette :)!, og så slipper du for at ligge og kæmpe med ikke at brække dig når du kommer hjem. det ender gerne med at jeg vågner op næste morgen med den ene strømpe hængene halvt på foden og bukserne nede om knæene.

At ryge midt i en fest kan hurtigt blive en partypooper, så jeg venter altid til bagefter.

Peace Out! :joint:

John Lennon said : "Love is all you need", well, i love WEED and WEED loves me!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Jeg mener at det kommer an på situationen, hvem du skal til fest og om du har planer om at hive en dame med hjem.
Personligt kan jeg SLET ikke tage mig sammen til at snakke med piger, hvis jeg har røget. Jeg føler at alle de ting jeg siger lyder dumt og uintelligent. Hvis jeg skal ryge og til fest skal det være til en elektronisk musik koncert, da musikken efter min mening bliver meget bedre.

- Sebastian Mullaert

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
@Highnes

Hvis jeg er virkelig stang bacardi og fyrer en pind kan min hjerne og krop slet ikke funke. På vej hjem til lejligheden fyrede jeg en dejlig spliff(ment til 3 personer) og orkede ikke at finde nøglerne og låsen så jeg dejsede om i opgangen. Hvorefter jeg sover i 13 timer... Vågnede dog op uden så mange tømmermænd men stadig, ens ryg er eddermageme smatzet efter.

Så det fandme forår!(flækker stadig af grin over det paint billede)

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Kommer an på hvad man skal..
Er det koncerter e.l. så er det et must med en pind og fuck øl .. alligevel urimeligt dyrt sådanne steder og tyndet op med vand

Ved alm. byture er det nu ok med et par milde pinde i lommen medmindre der virkelig skal drikkes igennem
Uanset så er det lækkert med en joint når man kommer hjem hvis man stadig kan gå selv

Junior medlem

3 Puff pass med alkohol.
- Og så er det da optur når man fyrer op når festen er i gang.
Personligt for jeg det for vildt, men har også haft mine røvturer med det.( Så sejlende at du sømmer din seng fast..)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]