Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad trip.. ?
Indlæg: 30 jun 2011 14:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2011 20:14
Indlæg: 130
Geografisk sted: sydpolen
Her de sidste 4 uge har jeg røget skunk og hash næsten hver dag. Der har dog været hvor jeg ikke lige har røget i 2-3 dage eller der omkring. Men i så fald så fik jeg et meget dårligt bad trip igår da jeg røg hash.. fornemmelsen er meget svært at forklare men det var som om jeg ikke var mig selv og jeg vidste ikke hvem jeg var eller hvad jeg lavede.. det var som om jeg var i et maridt.. Jeg kunne heller ikke gå fordi jeg var så svimmel og jeg følte nogle gange at jeg skulle besvime og jeg rystede helt vildt hele tiden og min mund var så tør at jeg ikke engang kunne synke.. Da bad trippet var værst begyndte jeg at hallucinere og jeg så nogle fluer som fløj rundt om midt hovede og jeg så også sådan en farvede plet foran mig hele tiden som ikke ville gå væk.. Jeg var virkelig bange og vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.. Der gik først 2 timer før jeg var ved at blive mig selv.. Det værste ved det hele var at jeg kun havde røget 2 små bonghoveder den aften og jeg plejer at kunne ryge mere uden at den slags ting sker.. det er sket for mig 2 gange før men det er lang tid siden.. Kan stadig også mærke det lidt i dag..

Nogen der har prøvet det samme.. ?

Skal jeg skære ned eller bare ikke ryge i et stykke tid.. ?

Nogen der ved hvorfor det sker ? Jeg tror personligt der er fordi jeg er for træt.. :peace:


Senest rettet af anónymous 30 jun 2011 14:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2011 15:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Det er ret normalt at alle på et tidspunkt kommer til at opleve et badtrip på THC. De kan faktisk være overraskende ubehagelige, som du selv har fundet ud nu. Måske var dit mix stærkere end det plejer, eller måske røg du på en mere effektiv måde. Det er ikke rigtig til at sige hvorfor du fik et bad trip, så du bliver nok nødt til selv at mærke efter og bedømme hvorvidt du har brug for en pause eller ej. Men hvis du kan, nu kender jeg ikke noget til dig forbrug, så er det jo altid sundt at skære lidt ned eller holde en pause. Jeg tror dog ikke der er noget du bør bekymre dig om. Et badtrip på THC er meget almindeligt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2011 15:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2011 20:14
Indlæg: 130
Geografisk sted: sydpolen
Tak du ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2011 23:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Det er egentlig utroligt så chokeret man kan blive over et bad trip på THC, det kan virkelig slå igennem og flere beskriver følelsen af de skal dø. - Inklusiv mig selv.

Ryg når du føler dig klar igen, eventuelt ryg lidt mindre da jeg nemt tror du kan komme til at tænke i bad trip banerne igen og så vil du falde i bad trip igen. Derfor pas lige lidt på næste gang du ryger.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2011 19:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
Jeg har prøvet precis det samme og man får sku virklig nøj'er på. :s


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 18:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2011 17:33
Indlæg: 326
Har selv oplevet det samme. En følelse af total afmagt, håbløshed og visheden om at jeg var døende, selvom jeg fandt det umuligt at identificere dette "jeg"... Det skyldes generelt en kombi af alt for meget røg på for kort tid og dårlig set/setting. Hvis du fortsætter med at ryge, så kan jeg anbefale at langsomt bygge din skævert op, istedet for at suge bonghoveder. Tag et lille hiv og føl efter. Stil dig selv dette spørgsmål, "Føles det her bedre end før jeg røg?", hvis svaret er Ja, så tag et lille hiv mere. Repeat as needed. Hvis svaret er Nej, så stop omgående. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 21:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 aug 2011 00:05
Indlæg: 10
Geografisk sted: København N
Har oplevet noget af det samme, dog ikke så voldsomt, som dit trip lyder.
De gange jeg har fået det dårligt, har altid været efter en troldmand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2011 01:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
jeg fik det selv utroligt dårligt den anden aften, efter at have røget 130'er fra staden i bong i 5 timer. det var virkeligt skræmmende, især eftersom dem jeg var sammen med alle var på mdma, og ekstremt oppe at køre.
mary jane kan satme være en ond so.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2011 11:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Jeg har kun oplevet næsten ikke at kunne trække vejret efter at have suget 90% af et ondt hovede, det er sgu det vildeste jeg har udsat mine ellers lyserøde ikke-ryger lunger for, det var sgu ikke sjovt, men så fik jeg noget astma-medicin og det hjalp lidt, derefter blackoutede jeg næsten (mit syn blev helt sort) og jeg måtte lægge mig ned på gulvet et par minutter, ellers var resten af aftenen chilleren nok :)
Har også prøvet at ryge med et par venner, 3 der røg og 2 der ikke gjorde, og de havde den mest grineren samtale jeg nogensinde har hørt. Noget med at alle de gode golfspillere røg mega meget hash, og man kunne ikke blive en god golfspiller, medmindre man røg hash, og jeg var ved at skide i bukserne af grin. Lidt senere begyndte de at drille mig lidt og ramte et meget ømt punkt og jeg begyndte at græde. Det er SYGT nederen at græde når man er skæv :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2011 23:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2011 20:14
Indlæg: 130
Geografisk sted: sydpolen
Lyder ik fedt puma.. Nederen venner der får en til at græde af lige vel..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2011 19:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Det var bare lige nogle der ikke lige havde forstået at lige præcis det emne er noget jeg på ingen måde synes er sjovt. Jeg tror ikke de tog det så seriøst fordi de bare troede at jeg var knokkel skæv (det var jeg også næsten). Men lidt efter røg vi en pind til og så blev jeg glad igen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 02:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2009 17:58
Indlæg: 4
Det samme skete for mig forleden dag.
Det er en meget overvældende følelse! jeg havde flimren for øjnende, voldsom hylen for ørerne og kunne ikke engang stå op! - Dog var det forholdsvis kortvarig, og efter (vil jeg skyde på) ca. 15 min. var jeg på toppen igen.

Jeg ved ikke hvad det (rent fysiologisk) er der får det til at ske, men jeg har en teori for hvad der psykisk kan udløse det:

Det er nu sket for mig to gange:
Den første gang var da jeg var rimeligt ny og uerfaren ryger, hvor jeg så et afsnit af House M.D. hvor der var en temmelig grafisk operations scene.
Den anden gang (forleden dag) da jeg så filmen Man on the Moon, hvor der ligeledes er en væmmelig scene med en mand der trækker organer ud af folk.

Så ud fra min erfaring er, at det der udløser det (for mig), hvis jeg ser noget jeg syntes er "voldsomt", og af en eller anden grund er det blod/operationer jeg bare ikke kan tåle at forholde mig til når jeg er skæv. Det minder egentlig meget om princippet om "Set & Setting" - Hvis man er dårligt tilpas bliver det forstærket af hallucinogener!
Nogen der har noget indput til det? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 11:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 apr 2011 17:40
Indlæg: 138
Citat:
jeg havde flimren for øjnende, voldsom hylen for ørerne og kunne ikke engang stå op!


Hmm, det har jeg også prøvet nogen gange, men det plejer dog at være forbundet med at jeg rejser mig op for hurtigt og derfor får et mindre blackout. Det er muligvis ikke det samme som du oplever, men for mig kunne det godt lyde sådan.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team