Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 10 feb 2012 08:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Som fjas siger, så brug chokolade istedet for smør, om det er mørk eller lys chokolade det betyder ikke noget. Jeg blander mit op med cocio, eller en anden tyk kakaomælk, mmmh :)

Mvh.


Jo, det har noget at sige om det er mørkt eller lyst sjokolade du bruger. Mørksjokolade har langt højere indhold af kakaosmør, og er derfor bedre til at opløse cannabissen og 'aktivere' det til oralt indtag.


Bubber skrev:
Som alternativ til chili, selvom det også lyder fråderen, er det rigtig lækkert at presse saften fra en appelsin sin varme chokolade.


Det ene udelukker ikke det andet. Både chili og appelsinskal er også godt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2012 14:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 apr 2011 17:40
Indlæg: 138
Jeg kan se at der er en del der snakker om at det smeltede smør lægger sig som et ulækkert lag ovenpå deres kakao. Dette har jeg aldrig oplevet, men jeg laver også min kakao på en anderledes måde.

Jeg starter selvfølgeligt med at opløse mit hash i det smeltede smør (Jeg lader det gerne stå noget tid ved svag varme).
Når jeg så mener at hashen har fået nok tid til at trække ud i smørret, blander jeg en god del nesquik kakaopulver i smørret, og når det er smeltet til en fedtet chokolade-masse, blander jeg sødmælk i, og varmer op til ønskede temperatur.

Jeg synes at denne opskrift smager mega godt, og selvom jeg ryger en joint om dagen, kan en kop kakao med 0.3 - 0.4 G, sagtens mærkes.

Som bonus kan man jo så altid lave den fancy og servere med flødeskum, chokoladedrys, og hvad man nu ellers kan finde på.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2012 17:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Ja, det fungerer sikkert også fint. Men er det ikke lidt en skam at blande dejlig cannabis op med sådan noget sukkerpis som nesquik må siges at være?
Jeg ville aldrig gøre det i hvert fald.

I øvrigt så er Nestlé noget fanden har skabt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 00:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 apr 2011 17:40
Indlæg: 138
Tjae, jeg må jo nok indrømme at jeg er ret så meget sukker-junkie. Efter min mening er fordelen ved at gøre det på denne måde at nesquik fungerer som emulgator(?), og man derved undgår det klamme lag af smør. De par gange jeg har prøvet at lave det med opløsning i mørk chokolade synes jeg at det er blevet noget lidt klamt, halv-tykt noget. Måske jeg har brugt for meget chokolade, men det skal jo på den anden side også smage af noget jo :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 00:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Citat:
Måske jeg har brugt for meget chokolade


Eller for lidt mælk ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team