sats på 3 timer, sikkert mindre.
du lyder ikke som en der er gammel nok til at ryge?
........ Så vidt jeg ved er du 17 år Justchill, efter min mening er DU ikke gammel nok til at ryge.
Og ville gerne vide hvordan du ud fra personens indlæg kan se hvor gammel han/hun er
Spørgsmålet kunne da ligeså godt komme fra en 32 årig der er uerfaren på det område

eftersom at der blev spurgt om hvor lang tid der gik inden de røde øjne forsvandt gik jeg ud fra at det nok var en 13 årig der ikke turde gå hjem fordi at han/hun lige havde røget lidt af en joint.
men om man er gammen handler vel om øjnene der ser, for mig er man ikke gammel nok hvis man ikke tør stå ved at man ryger og derfor lever et dobbeltliv hvor man går og narrer sine forældre og sig selv.
men det var en fejl af mig at udlede noget om trådstarter ud fra så kort og informationsløs tekst.
my bad

Alt de forældre fis der mener JEG bestemt ikke har noget med sagen at gøre.
Jeg fortalte selv mine forældre at jeg røg hash for nogle år siden og det tog de hedigvis ret pænt, men det er langt fra alle forældre der tager det sådan.
Så derfor synes jeg det er fint at en 15-16 årig kan ryge en pind i ny og næ, uden nødvendigvis at fortælle sine forældre det.
Men synes ikke det er i orden at nogle på den alder ryger hver dag eller hver weekend for den sags skyld, selvom de har fået deres forældres accept.