Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej!

Jeg har undret mig lidt over noget..

Jeg ser en del tv for tiden pga. af vejret osv, og synes det er pisse hyggeligt at rulle joints til weekenden. Det skal siges jeg kun ryger i weekenden, og der bliver så også røget igennem.

Så mit spørgsmål er hvor meget bliver jointen forringet af at have været lavet en uge før? Personligt synes jeg ikke at kunne smage forskel. Finder det bare irriterende at sidde til en fest, og skulle lave en joint når man gerne vil ud og være wild eller vil videre. Så laver man den også hurtigt, og den bliver ikke altid helt ordentlig stompet og alt det.

Er pænt rookie til det da jeg ligesom selv er min egen lærermester. Har ikke samlet særlig meget erfaring.

Medlem

hmm ikke hvad jeg ved af det eneste der mulighvis sker er at den tobak du har ristet tørt måske suger fugt til sig igen det har jeg oplevet men den smagte normalt

Medlem

Hej .. jeg synes personligt at friske et bedst. Rullede engang en j, som så blev væk. Fandt den en måned efter, og den smagte nederen synes jeg . Men hvis du ruller den samme dag, så gør det vel ikke den store forskel. Men hvis den ligger for længe, så synes jeg at hashen bliver lidt tam ?

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes tobakken bliver tør og får en sur smag, men i de tilfælde, har det ligget længere end en uge..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Så længe de ikke ligger mere end en dag eller to tror jeg ikke at det er et problem...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
har ikke haft nogen problemer ryge joints fra dagen før, de har altid smagt fint. det skal også lige siges at jeg opbevare dem i de der plastik rør man kan købe på staden. har aldrig opbevaret en joint længere uden at ryge den, men som McKellen siger 1-2 dage er ikke noget problem hvis de bliver opbevaret ordenligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]