Hey alle smokers
ville lige høre om andre end jeg selv har lagt mærke til kvaliteten af skunk på staden for tiden. Jeg synes simpelthen der var så meget dejligt skunk at hele staden duftede af det. Men det er efterhånden et år eller to siden, at jeg sidst fandt rigtigt skunk på staden. Hvor end jeg kigger finder jeg pot - selvom det til tider er stærk og dejlig pot med god high, så er det bare langt fra virkningen af en god skunk joint.
Jeg ville høre om jeg køber "forkert" så at sige? Jeg er udemærket klar over at man ikke diskuttere anskaffelse eller priser her. Det er bestemt heller ikke min hensigt, jeg er tit på staden, og kan udemærket skaffe min ryger selv. Mit spørgsmål går blot på om det stadig er muligt at finde rigtig skunk, med den dejlige hvide røg, blanke krystaller utrolige kraftige lugt og fantastiske skævert - evt. under hvilket navn - synes ikke jeg finder navne længere som white widow, bubble gum, purple/orange/lemon/xxx haze, northern light, ice, osv. - og hvis jeg endelig finder f.eks. en god white widow, så er det desværre bare ikke white widow - selv hos de pushere der for 1-2 år siden havde lækker skunk. Har de sidste 6 måneders tid købt stort set alle steder, kan bare ikke finde noget.
Og nu vi så småt går tættere mod den dejlige sommer, savnede jeg lidt smagen og duften af skunk - kan næppe være den eneste