Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

:peace:

Hampoil / THC er en vidundermedisin / Mirakelmedisin

Ja, jeg vil faktisk bruge ordet mirakelmedisin. Det her er så vildt, at det er den eneste rigtige betegnelse. Jeg har i mit arkiv 20 indlæg / film / reportager om THC og dens virkning på blandt andet cancer. Summen af disse reportager, peger i rettning af det mirakuløse. Der nævnes blandt andet i et af disse shows, udtalet af en af forskerne, at han undrer sig over om det var mirakelkuren som Jesus delte ud. Sat i perspektiv, fra en som forsker i THC, at komme med en sådan udtalelse, så bærer det i den retning.
Så forstår man bedre at cancerindustrien og Big Farma overhoved ikke vil frigøre hamp med højt THC-indehold. De kommer jo til at gå konkurs hvis alle, på lovligt vis, kan dyrke sin egen hamp og lave hampoil, med højest muligt indehold af THC.
På andre områder er THC et fantastisk regulerende stof, som overvegtige kan bruge i sin nærmest håbløse kamp for at gå ned i vægt. THC er også smærtestillende. Der er faktisk en historie om at THC tager livet af Aids, og nu er personen aidsfri. Hvis du har diabetes så korrigerer hampoil, med højt THC-indehold, også det. Psoriasis behandles med at smøre hampoilen direkte på Psoriasisen, og væk med den. Den genoprætter synapserne i vor hjerne, så den fungerer bedre. Og listen er lang. Det er bare nogle af disse ting i vor krop som THC justerer / korrigerer. Men du må selv høre på disse reportager, jeg skaffer bare linkserne.
Det som videnskaben har påvist i våre gener, er at vi har nogle special-reseptorer som kaldes THC-reseptorer. Reseptorer virker som af og på brydere på vore celler. Så hvis en celle, f.eks. en cancerinfisered celle, skulle selvdestruere, altså begå selvmord, som den oprindeligt er programmered for, ifølge vort imunforsvar, hvis denne celle ikke selvdestruerer, så er det på grund af at den mekanisme er påvirket, ødelagt, af den interne eksplosive vekst forårsaget af de miljøgifter som vi har i vort nærmiljø. Men alle celler er udstyred med disse THC-reseptorer. Ved indtag af hampoil, med højt THC-indehold, får disse reseptorer, som kommer i kontakt med THC, cellen til at selvdestruere. Det fantastiske i dette, er at denne selvdestruktion kun gælder syge celler. Dette gælder faktisk alle celletyper som der er noget galt med. Hampoil, med højt THC-indehold, tager livet af den syge celle, i det her tilfellet en cancercelle. Men forskningen indenfor THC finder ud at dette også er gældene for alle celler.

Hør på denne udsendelse fra youtube. Dennis Hill, Biochemist som forteller her om dette. Der er to links

“Prostate Cancer Cured with Cannabis Oil - Part 1 og 2 - Spiral Up with Ava Marie”

http://www.youtube.com/watch?v=ym0BSdEI ... playnext=3
http://www.youtube.com/watch?v=G_7gy7Dy ... playnext=4

Hør også på denne udsendelse, det er ”mindblowing.” Mere indformation om THC:

RUN FROM THE CURE - The Rick Simpson Story (7 dele)

http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw

For at du nu skal få noget mere perspektiv hvad hamp kan bruges til så hør på denne udsendelse

Jack Herer - the Emperor of Hemp

http://www.youtube.com/watch?v=nu7q_-R5NX0

Hvis du også er intersseret i lit af det store billedet bag, vil jeg anbefale dig denne artikkel

viewtopic.php?f=12&t=39251

Vendlig hilsen
Indihampen.

Dedikeret medlem

Man skal tro du er handelsmand sådan som du promovere den guddommeligt THC?

Mvh

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Når du bliver ved med at poste jibberish, kunne du så ikke også kommentere den anden tråd du lavede?

Og når du kommer med sådanne postulater, som du gør, ville det klæde teksten gevaldigt med nogle kilder, som underbygger det du siger

Junior medlem

Chek ud dette link til Københavns Univeritet

Kroppens egne cannabinoider påvirker immunsystemet

http://www.farma.ku.dk/index.php/Kroppe ... pa/2603/0/

Eller dette link til : THC olie er det ægte sorte guld !

http://www.alternativ.info/doc/artikler ... asholie.mv

Eller dette link : Hvorfor virker hash smertestillende?

http://illvid.dk/sporg-os/hvorfor-virke ... estillende

Åbne en google og tast ind "THC forskning." Du får 3 050 000 hits, og ha en hyggelig aften.

indihampen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At bede folk om at google er ikke at fremlægge kilder. Kom nu indikampen. Du poster ikke andet en vrøvl.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg kan fortælle af egen erfaring at det langt fra er et vidunder medicin endnu. Der er stor forskning og fremskridt indenfor kræft behandling i form med cannabis. Men vi er langt fra endnu, at kunne sige det kurerer kræft - ENDNU...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
weed er hvad folk gør det til.
personligt synes jeg folk, som ser det som et mirakel medicin er ligeså langt fra sandheden som dem, der mener man dør af at ryge en joint.

Site Webmaster
Brugeravatar

personligt synes jeg folk, som ser det som et mirakel medicin er ligeså langt fra sandheden som dem, der mener man dør af at ryge en joint.

Truth.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Buttkraken said it. Og lad nu være med, at brug tjald som indentificeringsmiddel. Den holder heller ikke.

Hvordan skulle overvægtige kunne bruge det som slankemiddel, man får jo ikke andet end fråder på?

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
folk skal bare forstå at det har konsekvenser og ikke kun gode sider.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]