LSA er altså mærkeligt. Det giver mig tankehallucinationer mere end visuelle hallucinationer... verdensopfattelsen bliver kraftigt ændret, alt er mere magisk og spirituelt. Det er et ret stærkt psykedelika efter min mening. Rusen kan være næsten lige så euforisk som MDMA eller det kan være et timelangt opkast-helvede. Det er utroligt hit-and-miss. Jeg vil ikke mene at trippet i sig selv er mentalt "farligt" eller stressende, men come-uppen er ret intens og forvirrende. Det er nok her at den største forvrængelse af dit verdensbillede finder sted. Det er den der overgang fra normalheden ind i tripverdenen som er mere besværlig end på mere brugte stoffer. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg får altid voldsom kvalme, strammen i benene (nok den vasokonstriktion det giver) og andre irriterende ting som stærk rastløshed, men når trippet endelig begynder ordentligt 3-5 timer efter indtagelsen så er det altid det værd.
Hvis du før har trippet på svampe og andre ting, og har haft god succes med det, så tror jeg ikke du skal bekymre dig specielt om LSA. Du siger endda at du har prøvet det før, så jeg forstår egentlig ikke helt grunden til dit spørgsmål - din egen førstehåndserfaring er vel god nok?
Ja, jeg tror godt at LSA kan forstærke din overtro. Du kan bilde dig selv hvad som helst ind når du tripper, man bliver åh så påvirkelig. Jeg vil dog mene at LSD er langt blidere end LSA i denne hensigt. Jeg forstår aldrig når folk anbefaler andre at vente til en bestemt alder med at tage et bestemt stof, som om man vågner op på sin f.eks. 25-års fødselsdag og pludselig er klar til syre. Hvad end det er man skal have for at kunne håndtere et trip, så er det efter min mening sgu for individuelt hvornår man er klar, til at man kan sætte en alder på det

Sammenlignet med svampe så vil jeg give citatet ret i at LSA er mere et mindfuck end de er, men jeg vil nok lægge LSD og svampe i samme kategori af blidhed, ikke LSD og LSA.