Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2011 00:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 apr 2011 20:27
Indlæg: 5
Jeg ved at der er skevet om denne nød på siden og det er ikke det jeg vil dvæle ved men mere dens milde virkning på en grå grå aften. Tag muskatnød (helst iskoldt) og gerne knust (lad nødderne være, hehe) på en ske og svælg det - hvor meget du kan klare inden du får hovedpine og føler dig svimel er svært bedømbart (lyder flot ellers) Men prøv dig frem; et megte mildt "opium" som kan købes allesteder. Nå men, smid det i en kop mælk og varm det i microen, det er dejligt at falde i søvn på, især hvis du har svært ved at falde i søvn!

Nå ja, du kan selvfølgelig gå all-in og prøve at se hvor meget muskat din krop kan tåle, men det vil jeg bestemt ikke anbefale!

Dr.W


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 00:41 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 maj 2010 23:20
Indlæg: 48
Her skal måske lige nævnes af muskatnød rusen er ubehageligt på mange.
Og at den dosis der skal til før du rigtig kan mærke noget, er meget tæt på den dosis hvor du dør af det.
Så pas på med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 01:58 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Fra Sten Larris' side:
Citat:
Muskatnød er hallucinogen i store doser; men dosen er alt for tæt på den dødelige dosis, så brugen frarådes.


Når manden der nærmest bogstaveligt talt har ædt sig gennem alt i den danske natur, siger brug af muskatnød frarådes, frarådes det.

Fra Erowid:
Citat:
Myristica fragrans is a large evergreen tree that's fruit contains a large central seed (the nutmeg). It is used as a spice as well as acting as a deliriant if consumed in large quantities. Its effects are long-lasting and are considered unpleasant by most who experience them.


Citat:
May cause dizziness, flushes, dry mouth, accelerated heartbeat, temporary constipation and difficulty in urination, nausea, and panic. Beneficial as a spice but not recommended in large amounts as a hallucinogen


Citat:
and is definitely a hepatotoxin (http://en.wikipedia.org/wiki/Hepatotoxin) in larger amounts. Due to the severe side-effects, nutmeg is not a popular street drug. It is used most by underage students who are looking for a legal means of altering their consciousness as well as by prisoners who can acquire it more easily than illegal substances.


Lad være med at indtage muskatnød som et rusmiddel.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 10:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jun 2009 00:53
Indlæg: 130
Geografisk sted: byen
Helst sikkert lyder som en knald god ide så skal jeg sku lige trippe noget muskat i aften


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2011 15:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
Det skal nævnes at der er et lille mindretal (mig selv inkluderet) som nyder muskatrusen og ikke oplever alle de negative effekter der omtales overalt - trådstarter er måske en af dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2011 17:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fra Sten Larris' side:
Citat:
Muskatnød er hallucinogen i store doser; men dosen er alt for tæt på den dødelige dosis, så brugen frarådes.


Når manden der nærmest bogstaveligt talt har ædt sig gennem alt i den danske natur, siger brug af muskatnød frarådes, frarådes det.



word.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2011 00:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 apr 2011 20:27
Indlæg: 5
Det skal nævnes at der er et lille mindretal (mig selv inkluderet) som nyder muskatrusen og ikke oplever alle de negative effekter der omtales overalt - trådstarter er måske en af dem.


Jeg er, men må stadig stærkt fraråde folk fra at tage for meget, hovedpine er kun starten ... du kan opleve dage efter at du er træt konstant og har hævede poser under øjnene og selvom du sover normalt vil du ikke kunne opnå normalsøvn så lad være med at gå all-in!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2011 02:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 apr 2011 20:27
Indlæg: 5
Introen til Naked Lunch, hvor Burroughs fortæller om sømænd som tager muskat og får en rus ud af det, men som hurtigt bliver ubehagelig og... andet,

I kender den vel...
Jeg siger vel; Hvis Burroughs skriver imod det så lad være med at overdrive...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team