det var dælme ikke meget du putter i sådan en pind.
putter altid mindst 0,5 til en pind lige meget hvad det er

Det gjorde jeg også for mange år siden. Så fik jeg fat i en vægt, fandt ud af hvor meget jeg kunne nøjes med for at få den effekt jeg vil ha. Er det noget super potent skunk til 140-150 kr grammet skal der ikke mere end 100mg til. Ellers 125-150mg afhængigt af kvaliteten. Mere hvis jeg vil være skævere. Så har jeg kontrol og kan spare lidt penge hvis det er nødvendigt og købe noget lidt bedre skunk.
Men tilbage til emnet.
Hash eller skunk gør ingen forskel effekt eller sundhedsmæssigt. Kommer helt an på kvaliten, skunk/pot har den fordel at det er svært at gemme noget fyld i det eller skjule at det er dårligt kvalitet. Med hash kan de lave det super blødt og klistret og stadig sælge det for 50 kr grammet, hvor 20-30% af det der er i klumpen, aldrig har set en cannabis mark.
Sålænge du får noget i ordenlig kvalitet så skulle du få en behagelig oplevelse, hash eller skunk, Men husk, det kan godt være det er direkte farligt, men man sagtens komme for meget i og blive ubehageligt skæv.
100mg = 0.1 gram ikk? så tror jeg at jeg vil start fra 0.1 g gå videre indtil jeg rammer det rigtigt sted, men ja jeg vil lige være opmærksom på det med at komme for meget i.