jeg har erfaret mig at det faktisk virker ganske udmærket!
jeg har prøvet the en enkelt gang og smagen er ubeskrivlig bitter!..vidst noget med at calea betyder bitter?
efter den gang røg jeg en halv-hel joint (ca. 2g skyder jeg på) inden jeg lagde mig i seng..smagen kunne være værre vil jeg sige...det eneste der er ret ubehaligt er at alt væske (incl. spyt) smager ret bittert efter det, og ens læber ligeså..
de midderste af den uge jeg gjorde det havde jeg enten utrolig tydlige drømme eller drømme i halvvågen tilstand. En aften jeg lå og ik ku sove, blundede jeg hen i halv sove, halv vågen tilstand hvor jeg nærmest havde hallucinationer. ikke visuals..nærmere syner og forestillinger, der dog forsvadt ret hurtigt igen...ret wired!
Har også set dårlige oplevlser på Calea:
min kæreste og jeg var sammen om det, første gang vi prøvede det (the). Vi fik drukket ca. 2-3 kopper af den tis gule, dårligt smagende the indtil vi ik kunne mere (vi havde lavet theen ret stærk, hvilket også resulterede i kvalme og mavesmerte). Jeg tog så hjem om aftenen og sov..dog uden virkning..Næste dag fortalte min kæreste mig at hun havde haft ret ubehalige følelser da hun lå i sengen og skulle sove

..da hun havde ligget sig til at sove havde hun følt nogen havde været i rummet og holdt øje med hende(hvis i kender den følelse) og uanset hvordan hun lå kom følelsen af nogen var der, bagfra..
jeg har dog kun haft positive og neutrale oplevelser på det, men gør det ikke så tit pga. smagen
Hilsen
Smj135