Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Randers
Top9c siger vel alt. Jeg har røget fed en gang, det var fedt nok, men ikke så fedt so jeg ahvde regnet med. Jeg har overvejet svampe, men naaah. Jeg tør ikke helt endnu med de bivirkninger man risikerer ved bad-trips. Hvad kunne jeg ellers prøve af visionære/psychedeliske planter, som giver en mindre risiko for fysiske/psykiske lidelser resten af livet? Giv gerne navn på stoffet, pris, hvor man kan købe det, og en lille trip-raport [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] På forhånd tak!

[ 04 Marts 2002: Besked ændret af: Gnomie ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prøv lige at ryge den fede nogle flere gange, og sørg for at købe noget ordentlig ryger.

Der er mange folk der ikke får fuld effekt af hash de første par gange (dårlig rygeteknik?).

Junior medlem

Geografisk sted: Randers
Det var skam ordentligt (80'er). Jeg tror også snart at jeg gør det igen, jeg tror også at jeg fik næste en fuldt trip, bortset fra grineflippet ikke varede så lang tid.

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Du skal helt sikkert ryge den fede en hel masse flere gange, Det er ikke et stærtkt psychedelisk stof men det er ikke uden en efekt. Man kan sagtens få far out tanker af rygeren - Og dem skal du kunne styre. Når du kan det og har prøvet det en del gange. Og har et forbrug ikke et misbrug...Så kan du måske begynde at spice din ryger lidt op med salvia, før eller efter du har røget fed. Det er lovligt og nemt at skaffe. Salvia er et mildt psychedelia man ryger. Det kan købes bla. på ethnoplanet.dk, det er lovligt. Jeg får en god effekt ved at ryge en årdentlig bønne og så vente 10-15 min og så ryge salvia, men til at starte med så prøv salvia uden fed da det kan være ret stærkt på nogle folk. Salvia vare kun mellem 15-30 min så derfor er det et godt sted at starte, men man kan sagten få visuals på det. For mere info om salvia brug søge funktionen. Når de ting er på plads. kan du skrive igen og så kan vi begynde at tale om stærker psychedeliske stoffer.
Og så læs også i leksikonet om set and setting og safe tripping. Og ha det sjovt.

Håber det var hjælp nok.

[ 05 Marts 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

In our memories
Brugeravatar

Er du gal?

Salvia er et af de kraftigste hallucinogener på kloden, det er da ikke særlig fedt at råde ham til at ryge endnu.

Insane psychedelia user!

Er Salvia så kraftigt? Har selv gået og overvejet om jeg skulle prøve det..

@Gnomie: Prøv at tjekke Trip rapporterne her på siden (Triprapporter). Som du kan se er trip på visioniære planter som Argyreia Nervosa, Salvia, Natskygger og kaktuser ret kraftige.. Så start dog heller med svampe!

[ 05 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg tror faktisk at en lille dosis svampe (~500mg) ville være o.k. til et førstegangs trip!

Junior medlem

Geografisk sted: Cph
Jeg ville sgu heller ikke råde dig til at ryge salvia!!! Måske bare bladene, og nøjes så med et gram... Men de gange jeg har røget ekstraktet har jeg være far out [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] .. Jeg kan godt lide salvia rusen, men jeg kender folk der ikke bryder sig om den! Det er nok en meget god ide at starte med et halvt gram shroomz, og så prøve sig lidt frem. Men hvad med 2ci? nøjes med en flaske fra soma, det gav mig en mild "svampe agtig" effekt, men ikke nær så bombende!

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Er du gal?

Salvia er et af de kraftigste hallucinogener på kloden, det er da ikke særlig fedt at råde ham til at ryge endnu.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm Jeg kender ingen i real life der har fået en seriøs stærk effekt med halluer på salvia, og det er det jeg dømmer efter, og vi har røget både 5 og 10 gange extrakt. Derved ikke sagt at man ikke kan få det, men da rusen er så kortvarig syntes jeg bedre om det som førstegangs trip end fx mdma, 2ci eller shrooms. Så kan man prøve lidt af fornemmelsen af et psychedelia så man kan genkende den på nogle af de andre stoffer. Det syntes jeg er rimligt safe. men jeg skriver jo ikke at manden bare skal ryge løs, jeg skriver at han skal være erfaren med Canabis OG læse lexikonet om set and setting, der i hvert fald for mig kan bestemme nærmest hele tripets udfald.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af livsnyder:
Men hvad med 2ci? nøjes med en flaske fra soma, det gav mig en mild "svampe agtig" effekt, men ikke nær så bombende!<HR></BLOCKQUOTE>
På en flaske 2ci havde jeg de ret vilde halluer, på 1.5 var halluerne vildere men trippet ikke så mættet-nok pga set and setting. En af mine venner fik først halluer ved 2 flasker hvor hans krop så også gakkede ret meget ud med kramper (en midl od?). Alle reagerer forskelligt på 2ci (så vel som på salvia, og andre stoffer) derfor skal man jo nok prøve med 1/2 flaske første gang og så trappe op .. lige som med ALLE andre stoffer, det er sq ikke sane at skippe de små doser, især ikke på et research drug. IMHO.

Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
hmm nu har jeg hørt så meget om det der 2ci.
og i skrive meget om det.så hvad er det så for noget?
og hvis det er noget godt noget hvor kan man bestille det henne.

send en mail.

HEY

In our memories
Brugeravatar

UTFSE!

Medlem

Geografisk sted: DK
Rangles....... 2-CI er et stof der minder meget om det mere berømte 2-CB.-....
2-CI kan købes i Soma for 125 kr, og det er virkelig højpotent-gå-amok-hallu-nice-stof..
Men som den gode Dex siger søg, for det er blevet snakket om maaaaaaaaaaaaaaaaange gange..... Åk.... Og der er også nogen triprapporter, læs både dem med 2-CI og 2-CB - virkningen er stort set den samme, eneste forskel er doseringen.........

Mvh Platon.

Insane psychedelia user!

Hvor ligger 2-CI i "styrkeskalaen"? Svare det til høje doser svampe eller bare et alm. svampetrip med lidt fler' farver? *G*

Medlem

Geografisk sted: DK
Synes ikke rigtig man kan sammenligne 2-CI med svampe, de halluer man har minder mere om syre, jeg synes bare man halluer meget mere på 2-CI og det er på en lidt anden måde, mindre grotesk og blødere i "kanterne". Og så får man det også i de første par timer meeeeeeega godt, lidt ligesom en mdma-rus...... Og det varer også meget længere tid end svampe, ca dobbelt så lang tid synes jeg.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
SALVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ville jeg ihvertfald ikke foreslå som et førstegangstrip.... En af mine venner røg det her i weekenden, og hele verden "brød sammen", der blev oprettet nye naturlove, tyngdekraft, sanser osv. Det var meget voldsomt!!!

Ville osse foreslå 0,5-0,8 g svampe (danske) for et førstegangs trip! Blødt og forholdsvis håndterligt trip....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må stå med Dex her, og være bussemand. Salvia er IKKE for begyndere. Salvia's aktive grænse varierer meget fra person til person - Men når det først er aktivt(Hvilket det måske først bliver når du ryger x15 ekstrakt, det er ikke til at sige), så bliver du sendt ud på et af de vildeste psykedeliske trips du nogen sinde har været på. Det er altså ikke lige noget en nybegyndende tripper bør vove sig ud på.

Cheese,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Hvorfor dog ikke det?
Varigheden er så kort, Så at det netop ville være godt første gang..
Og ja det kan komme som et chok, men det er bestemt også en del af oplevelsen.
Forøvrigt Tias, så har jeg skrvet en lille en til din profilmessage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D>> Så vil du vel også anbefale DMT til folk der synes de tripper for længe, eller hvad?

Lad ham dog prøve en masse ryger(samt spist hash) og så nogle svampe, og så salvia - Det vil da ruste ham bedst til Salvia.

Peace,
Tias.

(PS. Jeg har lagt en bonget besked på din svarer, ring til mig inden i morgen kl. 4)

In our memories
Brugeravatar

Jepper tjekker den lige ......Hmm....zzzz. ørhh undskyld.
Jeg skal prøve at nå dig inden kl4!
Men det bliver fandeme også sidste gang jeg ringer til dig, jeg har fandeme ringet over 20 gange!!! Well shit happens!
Apropos salviaen: Nej jeg ´vil ikke anbefale DMT til en nybegynder, da det er LANGT voldsommere en salvia.
Salvia har jeg aldrig oplevet nogle "Koge" ud til.... Ikke dermed sagt at det ikke kan ske, men det kan det da også på Jay.
Jeg husker en hvis persons kæreste som ikke havde det skide godt efter at have røget for meget dej...! (ingen hentydninger) ((næsten)).
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Nå men hvis jeg ikke får fat i dig så kan vi jo lige aftale noget inde på den private ik... SES [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]