Hej.
Jeg oprettede mig herinde på siden i går og har efterhånden fået læst lidt på de forskellige ting der er blevet skrevet herinde.
Folk har mange spørgsmål og det ser næsten altid ud til at selv det mindste spørgsmål kan ende ud i en rigtig god snak.
Jeg har selv oplevet en ting flere gange når jeg har røget hash, som jeg ikke helt kan beskrive, men vil høre om andre har oplevet noget lignende. Når denne følelse opstår siger jeg aldrig noget til dem jeg sidder sammen med, da jeg i øjeblikket bliver grebet lidt af panik og en mild form for angst. Det har godt nok aldrig været så slemt at jeg ikke har kunne kontrollere det.
Følelsen kommer hvis jeg har røget meget kraftigt over en aften, og kan ramme mig pludseligt.
Det er en følelse af at miste kontrollen lidt over kroppen.. Altså på en måde at sind og krop ikke længere er ét, men at sindet er et lidt andet sted end kroppen. Til tider når dette sker for mig kan jeg også føle nogle kraftige ryk i kroppen. Det er ikke en krampe, men mere som når man vågner med et sæt, lige inden man er ved at falde i søvn. Det er ikke noget jeg frygter når jeg tænder mig en pind om aftenen, men når det sker, og i øjeblikket hvor det sker, kan jeg godt blive lidt skræmt af det. Heldigvis har jeg nu oplevet det så mange gange at jeg bare ryster det af igen. Hvis jeg sidder sammen med andre når det sker, undskylder jeg bare mig selv og sætter mig ud på toilettet en 5-10 minutter til det værste er overstået.
Bliver jeg siddende mens det sker føler jeg tit at folk godt kan se på mig der er noget helt galt, så jeg forsøger altid at komme lidt væk og være mig selv. Hvis jeg skal deltage i en samtale når det sker, så kan jeg også være meget forvirret og hurtigt miste tråden igen.
Det er ikke noget der sådan rigtigt skræmmer mig, men jeg har tit undret mig over hvad det er der sker i øjeblikket, og om andre måske har haft lign. oplevelser? Jeg vil i hvert fald gerne høre om det hvis I har

Rettelse:
Og nej, det er ikke bare fordi jeg er skæv

Jeg kan godt kende forskellen.. Haha.