Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 14:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hej hej, jeg har sgu fået lyst til at trippe igen, men gider/tør ikke lige MDMA, kald mig tøsedreng, hvis i har lyst til det! 2 CB, 2 CT 7 eller AMT er alle interessante muligheder, men er jo ikke noget man har ved hånden så jeg søger et naturligt hallucinogen, og jeg gider IKKE shrooms, har overvejet sassafras eller iboga, andre gode ideer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Sassafras er giftigt, giver leverskader. Iboga giver et heftigt bodyload og kan vare meeeeget lang tid - har hørt noget om to dage.
Du kan jo prøve noget Calea, som drømmeforstærker, hvis du ikke vil trippe for hårdt. Denne urt er dog så fantastisk bitter at det er yderst ubehageligt at drikke den. Ellers ryg nogen fede, lav en hash kage og slap af..

lala

Ashoka

Insane psychedelia user!

Hmm kan man få open eller close eyed visuals med drømmeurt??? Eller virker det kun når man sover?

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jensus må man spørge hvorfor du ikke tør prøve MDMA????
er det effekten du er bange for??? eller skræmmekampagnerne???? eller........?

Insane psychedelia user!

Jeg ved ikke hvad der gør det, det er nok et eller andet bagerst i mit sind som sundhedstyrrelsen har hjernevasket mig med, før jeg tog dope. Også har jeg heller ikke lyst til at dø

jeg drømte engang at jeg døde af MDMA, det var ikke sjovt!

Medlem

Geografisk sted: DK
Hey jensus..

Jeg har prøvet mdma mange gange, og jeg synes det er alt for lækkert.. Men hvis man snakker om "vildt" så er et svampetrip meget vildere synes jeg (ikke federe bare vildere).... og jeg tror nu nok, at du skal prøve mdma før du prøver amt eller 2ct7.. bare fordi det stadig er lovligt betyder ikke at det er mindre vildt eller farligt... Efter hvad jeg har læst så er de to stoffer en del mere gå amok end mdma..
Jeg synes ikke du skal være bange for mdma, men kan sæføli godt forstå at du ikke har lyst til at prøve hvis du ligefrem har drømt at du dør af det... Nå men jeg r ude..
Håber det hjalp bare en lille smule..

har du prøvet bhwr..?? det burde jo kunne føre til visuals... ikke at jeg selv har opnået den effekt på bhwr.. Men doseringen var nok ikke stor nok...
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Kom faktisk også til at overveje det igår, fordi jeg har 6 frø liggende som jeg fik af den kære hr. briller

men ayahuasca lyder også FOR sejt, men er lidt svært at bruge på en triptur?!

Medlem

hvorfor er det svært at bruge på en triptur???

Insane psychedelia user!

Fordi først skal man koge det ene (maoien) og drikke det også skal man koge det andet og drikke det og jeg synes ikke det er så fedt at koge ting over et bål....

Medlem

hvorfor begynde at koge ting og lave lejrbål..??

Insane psychedelia user!

I siger det ikke er farligt at tage xtc, ligesom jensus er jeg også en smule ræd for at prøve det... Hvis du køber en pille og tester den med dit EZ-kit, kan der vel stadig være alt muligt andet i?? Hvor farligt er stoffet hvis man tag sine forholds regler? (køler ned hver time, drikker en masse vand..) Some Ego sagde, man kan altid dø af en pille... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Hvor farligt er stoffet?? Det kommer an på hvem du er, hvilken pille du snupper, hvor mange du snupper osv...
Men jeg siger bare at jeg kun har positiv erfaring med E.. Første gang fik jeg en halv pille, og jeg blev møghamrende blæst.. Men jeg havde nogen venner der var smadder gode til at snakke med mig om det og siden hen er det kun blevet federe at tage E fordi man meget bedre kan kontrollere det nu..
Jeg har personligt aldrig testet nogen piller, men man ved jo som regel hvilke piller der er PMA af i, og dem holder man sig sæføli fra... Men det der: "man kan jo dø af èn pille" er noget skræmmekampagne-ævl.. Selvfølgelig er det rigtig nok et eller andet sted, men så kan man også sige at man dø af èt svampetrip, èn druktur el. lign...

Nå det var bare lige min mening.. Jeg r ude
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Holdnuopforhelvede!

Jensus, æd nu bare noget MDMA - du dør sgu ikke af det, men du kan muligvis blive meget glad for det, hehe...

Anyway... prøv det i hvertfald inden du begynder at overveje LSD, 2C-B, 2C-T-7, AMT, DMT (Ayahuasca), osv...

Junior medlem

Jensus jeg kan klart anbefale ayahuasca, hvis du kan leve med lidt opkastning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Du kan sagtens tilberede det hjemmefra, og indtage det senere, og det kan endda holde sig et pænt stykke tid i køleskabet.

Mr. Knark

Jeg holder med Dex - hvis man ikke kan klare lillebroren til alle de fede ting skal man squ ikke begynde at lege med de voksne drenge - MDMA er et stof man tager for sjovt - og med lidt brug af et testkit så er man på den sikre side - osse selvom PMA har en federen effekt - har frådet det on purpose nogle gange - men mest fordi der ikke var andre knalder - det virker squ ok nok - men direkte at sige "jeg har ikke lyst til at dø" viser jo bare at hvis man endelig vovede sig ud i at tage et "rigtigt" hallucinogen som LSD og det der ligner - med den indstilling - damn - PSYK HERE WE COME *gg*

Med rigtig hallucinogen mener jeg ikke et ægte som natskygger o.lign

P.L.U.R

Elven Raver

Medlem

de piller jeg har spist med pma i var fåååking ringe... Det var sådan nogen sorte og røde mitzuer... de virkede først vildt lang tid efter og det var overhovedet ikke en lige så fed effekt som alm. piller...
puuuuuhaaaaa pmapiller skråt op [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

DU skal bare spise så mange at dine kæber begynder at dirre og du får kranie smerter - hvis du kan ignorere de to kedelige ting så er det visuelle trip totalt vildt - jeg har siddet og læst underlige runer på vinduer som jeg fattede alt af........

Medlem

............ lyder ikke temmelig smart.........

Insane psychedelia user!

Selvom du tester, daffy, og din viser positiv så kan du ikke sige om det er MDMA, MDA, MDE, men det viser om der er andre klamme substanser i fordi det vil ingen jo ha medmindre det er grunden til at man har købt pillen og det er jo så lidt dumt, hvorfor køber man ikke bare substansen for sig...nu skal jeg nok holde kæft [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
jensus jeg tror nu også det har en del at gøre med hvem du køber af, det er ihverfald min overbevisning.

Dem jeg køber af er altid nogen jeg kender, som selv har prøvet den pille de sælger mig.
Derfor føler jeg mig nok lidt mere sikker.

Jeg kunne f.eks aldrig finde på at købe en på et diskotek af en jeg ikke kendte ( ok muligvis hvis jeg var stiv, og det er man jo på diskoteker)

Men som dex sagde, hold nu kæft og æd lortet!!
Du dør nok ikke af det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]