Til trådstarter.
Jeg vil sige bliv hvor du er nu, min ærlige mening er du står på grænsen til et misbrug.
Det lyder til du på nuværende tidspunkt, har sat nogle grænser du kan overholde, eller
måske fordi du på et tidspunkt synes, det var hvad du så som acceptabelt. går lysten/muligheden for/til at
ryge hen og bliver en større prioritet end dagens dagsorden, har du ik længere kontrol over dit forbrug, og min mening er så
ændres det til et misbrug. har du sat grænser f.eks. ved at du vil kun ryge med venner, i weekender eller andet, så vil jeg mene
du på et tisdpunkt har haft større værdier end weed'en, og det er har man skal passe på, at det ik bliver den anden vej omkring.
Men hvor ens grænse går er så meget forskelligt fra person til person, og hvor stor viljestyrke den person har.
Jeg har selv 10 år jubilæum i år, og ja jeg har sku også været ude i et misbrug. det eneste jeg tænkte på hele dagen i skole, senere på job,
var at nu skulle jeg snart hjem og ryge.
Tror måske det handler om hvordan du håndtere det i starten, for jeg har altid haft en god selvtillid, troet på mig selv, haft skide god
arbejdmorale og vil altid gerne være den bedste. derfor har min skole og arbejde altid haft større værdi for mig en weed'en, og dette resulterede i
mindre end 15-20 syge dage på de 10 år, og en stilling hvor jeg tjener ret pænt af en gut i min alder.
Men jeg var som sagt også ved at falde helt i rigtig mange gange. Mange af mine kammerater sad bare og chillede hele dagen, havde det egentligt pisse fedt, intet ondt om dem der, de nød bare livet, og har ik planer, eller brug for at der skal ske mere, de er lykkelige som deres liv er nu. Men som sagt på den måde har vi alle forskellige ting vi synes er fedre end andre. der har så nok været lidt mere go' i mig, har altid gerne ville ud og rejse og se verden, og den mulighed har jeg nu skabt mig via viljestyrke selvom jeg napper 3-5 joints hverdag.
Nå nu kommer der gæster, var egentligt ik helt færdig, men håber dette lyder lidt fornuftigt so far hehe

Peace out Amigo's!