Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg planlægger en skæv aften, men da jeg er ny indenfor ryger verdenen, har jeg ikke prøvet andet end hash, skunk og pot, så leder efter inspiration.
Jeg har søgt lidt rundt herinde efter nogle der har forsøgt noget lignende, men kunne ikke finde noget.

Mit mål er at prøve lidt af hvert, så det jeg leder efter er hvad i ville have skaffet til en meget skæv aften, hvis i havde ingen begrænsninger på pungen og muligheden for at skaffe alt.

:peace: ............ :peace:
........... :peace: ...........
:peace: ............. :peace:
....... :peace: :peace: .......

Junior medlem

Alt? Haha, det lyder som noget af et projekt.

Personligt ville jeg købe lidt af hvert - hvis man henter for mere end 400 skal man godt nok være heftig for at få det hele ned på en aften. Jeg ville gå efter noget kvali mørk hash og noget god skunk, og så måske en lille smule af noget der bare ser spændende ud. Personligt vil jeg gerne prøve budder hash.
Juice er nice. Køb noget juice. Slik er nice, skaf noget af dit favoritguffer. Og enten en fin middag eller noget klammolækker fastfood. Husk også til natmad hvis i bliver oppe lidt!

Du kan evt. riste smøgerne i forvejen, måske tilmed rulle joints inden? Og et stort bongmix, for bong er noget for sig. Hvis du er mindre rutineret eller bare vil spare dine lunger, så skaf en vaporizer.

Det sidste vi lige skal have med er jo at du kan lave mad og drikke med din ryger - det skal man bare passe lidt på med, ellers ender man med at falde i søvn. Find en god opskrift på guldkakao eller bag nogle cookies hvis du overvejer at spise dig skæv, og undervurder det ikke bare fordi det går langsomt med virkningen!

Prøv at sørge for at du ikke behøver at smutte i seven eleven hele tiden, hav ekstra lightere, filtere, papir, snacks og al den slags. Man kan altid gå en tur hvis man får lyst, men det er altid nederen at rende efter toiletpapir når man lige lå og så en film.. Og ja, pps husk at have noget at lave. Om det så er film, musik, maleri, en blanding eller noget helt andet.. Det er op til dig!

(En lille ting her, til en aften med så heftig planlægning ville jeg nok lave mere end at ryge.. Men hvis du også vil lege med andre substanser er det jo en lidt anden sag. Du virkede mest som om du bare ville være godt gammeldags kampskæv.)

Junior medlem

Tak for et velstruktueret og uddybende svar. Har bestemt bragt nogle punkter på banen, som jeg ikke havde overvejet :)

Junior medlem

Anytime! Men nu skrider jeg altså i seng.

Grunden til at jeg ikke foreslog mange forskellige typer ryger er hovedsageligt at mørk hash og skunk tilsammen giver både masser af THC og cannabinoider, så du får følt hele effekten! (:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
du kan eventuelt trække nol og lave nogle lækre joints med det.

Medlem

Halløj, lyder til du vil lave en hyggelig aften..

Jeg plejer engang imellem holde noget hygge aften med mine venner.

Nogle hits hos os er:
Kage ( pas på mængden)
Guld kakao
samt noget god ryger. Dog ville jeg måske skaffe noget Pollum ryger, da mørk hash ofte kan være trættende, det er det ihvertifal på mig:). Men ellers sørg for noget slik, nogle ting i kan lave. Øl kroket ( staves), eller noget andet grineren !:) .

Medlem

Lav nogle fx. 4 smøgs joints med skunk og hash i, det er altid et hit synes jeg, og dem er der gang i, i lang tid :D
Sidst lavede vi et mix med 4 smøger og nok omkring 50% mere skunk en tobak, plus to forskellige slags hash - det var et hit hos alle, og vi fik meget tid til at gå med bare at snakke om jointen osv.
Indianer er også sjovt. Har prøvet en variation, hvor alle først skulle tage ét puff, og så gik jointen rundt, mens man holdte røgen ind, indtil man selv fik den igen. Så blev det 2 puffs, 3 puffs, 4 puffs osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Noget 100% rent sativa skunk af en thailandsk eller afrikansk strain... Alt andet kan godt pakke sammen IMO.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yodawgyo skrev:
Lav nogle fx. 4 smøgs joints med skunk og hash i, det er altid et hit synes jeg, og dem er der gang i, i lang tid :D
Sidst lavede vi et mix med 4 smøger og nok omkring 50% mere skunk en tobak, plus to forskellige slags hash - det var et hit hos alle, og vi fik meget tid til at gå med bare at snakke om jointen osv.
Indianer er også sjovt. Har prøvet en variation, hvor alle først skulle tage ét puff, og så gik jointen rundt, mens man holdte røgen ind, indtil man selv fik den igen. Så blev det 2 puffs, 3 puffs, 4 puffs osv.

Jeg fortrækker helt klart et mix af mest hash eller skunk.

Plejer og lave 0.7-0.9 g med 1½ smøg. Giver mere smag af hash end tobak :) Så hellere et par stykker end én stor ;)

Junior medlem

Jeg ville skaffe noget pollemhash, måske blande skunk i, og så rulle et par blunts, og noget bongmix til at redocere med. Og så ellers bare rigeligt med chips, slik og cola.

Hvis du vil lave det perfekt, så køb rød bali shaq tobak, og rist det i en gryde, og lav bongmixen til pulver, det tager lang tid, men det er det værd!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
ville sgu nok investerer i en 30cm cone, noget killer skunk, lidt ryst, noget lækkert pot (så man slipper for den onde tobak), en rigtig blød sort satan, og lige for at toppe ville jeg smøre den godt ind i nol. da efter ville jeg sætte mig igang med at game minecraft og vågne dagen efter og ikke huske en skid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
>ikke huske en skid.

har kun oplevet blackouts med alkohol, dog aldrig med en aften med kun cannabis.

jeg skal have fat i noget bedre røg...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]