så står weekenden for døren, og på lørdag skal der ske noget... jeg tager til kbh sammen med to venner for at købe lidt ind, og så er det bare hjem og riste hjernen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
well, jeg har lige et par spørgsmål ang 2ci. jeg har utfse osv, så hvis det alligevel sq være dækket andetsteds må jeg vel hellere undskylde på forhånd [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
jeg har prøvet svampe massere af gange, men det bliver mit første 2ci trip. jeg læste om en gut, i en tidligere post, der havde drukket 2 flasker og fik voldsomme fysiske bivirkninger... derfor vil jeg gerne vide om der er en generel grænse for hvad kroppen kan klare, eller om det bare er forskelligt fra person t person...?!?
i det tilfælde tænkte jeg at man måske q peppe trippet lidt op med et par svampe istedet hvis jeg sq føle at der var brug for det. efter et par timer selvfølgelig... eller er det en dum ide??
nu er det selvfølgelig ik fordi jeg har tænkt mig at hælde 2 flasker ned eller så'n noget, men det er meget rart med noget basis/bagrundsviden. kan jo være så uheldig at være hardhead [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] og det ville være surt at bruge en masse penge på et trip, og ik få så meget ud af det som jeg havde håbet på...
håber der er nogle der kan komme med nogle guldkorn. og ellers, god weekend til alle
|