Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2ci og svampe
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
så står weekenden for døren, og på lørdag skal der ske noget... jeg tager til kbh sammen med to venner for at købe lidt ind, og så er det bare hjem og riste hjernen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

well, jeg har lige et par spørgsmål ang 2ci. jeg har utfse osv, så hvis det alligevel sq være dækket andetsteds må jeg vel hellere undskylde på forhånd [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

jeg har prøvet svampe massere af gange, men det bliver mit første 2ci trip.
jeg læste om en gut, i en tidligere post, der havde drukket 2 flasker og fik voldsomme fysiske bivirkninger... derfor vil jeg gerne vide om der er en generel grænse for hvad kroppen kan klare, eller om det bare er forskelligt fra person t person...?!?

i det tilfælde tænkte jeg at man måske q peppe trippet lidt op med et par svampe istedet hvis jeg sq føle at der var brug for det. efter et par timer selvfølgelig... eller er det en dum ide??

nu er det selvfølgelig ik fordi jeg har tænkt mig at hælde 2 flasker ned eller så'n noget, men det er meget rart med noget basis/bagrundsviden. kan jo være så uheldig at være hardhead [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] og det ville være surt at bruge en masse penge på et trip, og ik få så meget ud af det som jeg havde håbet på...

håber der er nogle der kan komme med nogle guldkorn. og ellers, god weekend til alle

Medlem

Geografisk sted: DK
Hey Bardo....... Nu har efterhånden 6 af mine venner haft fornøjelsen af at prøve 2-CI, og for dem alle sammen var 1 dosis alt rigeligt, de var faktisk alle sammen heeeeeeelt væk så'n mere eller mindre..... Så jeg synes absolut ikke du skulle spise svampe også. Glæd dig og tag det stille og ´roligt, hvis du ikke er vant til så meget så bered dig på et langt intenst trip, SKULLE en dosis så af mærkelige årsager ikke være nok så kan du tage en halv mere, men bemærk at der altså går i hvert faldet en time før du har noget der ligner full-effect, for mit vedkommende har det været nærmere en halvanden time. Åk håber det hjalp lidt........

Mvh Platon. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

hehe... ja, det lyder jo meget godt alt sammen. så ser d da ud til at blive en god weekend.
tak for tippet... du er bare alletiders [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
jeg må sq også snart se at få skrabet sammen t den mandril dvd...
men hvis der er nogen der ved noget om "grænseværdierne" for 2ci vil jeg da gerne høre om det alligevel....

Medlem

btw platon, havde dine venner nogle gode visuals?!? jeg er lidt på jagt efter et trip hvor der virkelig sker noget for øjene... jeg har prøvet at æde massere af svampe, så jeg har prøvet nogle hæftige trips før. men lige til sidst, jeg ved d nok står et andet sted men jeg gider ik lige kigge nu, hvor slemt er det med mindfuck?!? jeg har prøvet at svampene stiger ret meget til hovedet, og så bruger jeg min energi på nogle lidt andre ting end jeg egentlig havde satset på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så det ville være fedt hvis d kan gi nogle kraftige halluer, uden at fucke for meget med hovedet...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
så er 2c-i nok det rette...

de 3 gange jeg nu har prøvet 2c-i (1. gang alene de 2 andre til raves)
har jeg ikke haft snærten af mindfuck...

jeg er meget mere klar i hovedet på 1 flaske 2c-i end 1 gram mexi.

sætter man sig ned og "dyrker" halluer kan man få nogle ganske pæne meget klare farvemønstre. hvorimod til fester har det ikke været det helt vilde.

men en ting der undrer mig... dor hver gang jeg har prøvet det har effekten været mindre. måske det kan være pga. forkert opbevaring. jeg tror at hvis jeg køber noget mere bliver det smidt i køleskabet og ikke bare i skuffen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Hehe det er mærkeligt, men jeg har bare haft de vilde halluer på 2-CI, og det har nogen af mine venner også, den ene af mine venner påvirkede det dog ikke lige så kraftigt, hvorimod de andre også beretter om vilde ting de har set og oplevet. 2-CI er helt sikkert MEGET visuelt aktivt, MEGET mere end svampe overhovedet synes jeg.

Medlem

Btw. jeg har nu også haft ret meget mindfuck på 2-CI modsat de fleste, ikke så meget så jeg ikke har kunnet styre det, men alligevel en hel del - og det går meget op og ned synes jeg under trippet, *gG* men mest OP!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Hmmm.... Prøvede 2C-i for første gang her i sidste uge, 2 gange. Synes ikke der var de vilde visuals!
Er der nogen der ved om det kan være pga mit tidlige store E-forbrug?
En af mine venner der ikke har taget særlig meget fik nemlig et meget vildere trip end mig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Havde forventet noget mere.....

Well, har købt to med hjem (piller) og glæder mig til at guffe dem.... See ya....

Insane psychedelia user!

Hvor mange .mg tog din ven?

Medlem

Tror bestemt ikke det har noget med E'en at gøre, nogen af mine venner der også har ædt for mange kiks er blevet ret fucked på en pille, men omvendt er der også nogen andre jeg kender der tager 2, så det varierer åbenbart meget... Men hvis det ikke var så vildt ja så kan du vel godt tage 2 næste gang, så skal der nok blive knald på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh .....

Medlem

hm, så fik jeg da prøvet det af i weekenden... men det var ik helt hvad jeg havde håbet på. de havde ik mere flydende 2ci i soma, så jeg købte 2 piller i stedet for.
det endte med at jeg spiste begge piller, med 4 timers mellemrum, og tog 1½ g svampe i mellem... men jeg er sikker på jeg q ha fået det samme trip billigere på kun svampe. jeg var ret træt da vi gik i gang, så det kan jo også ha haft indflydelse på det. og så var det ret hårdt på kroppen. havde løbende ret ondt i maven, og andre fysiske ubehag.
mine visuals var ok kraftige, men de virkede ret kaotiske i forhold til andre gange, så det var lidt syndt...

det kan godt være 2ci får en chance til en anden gang, men nu får det ihvert fald lov at sidde på bænken det næste lange stykke tid...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]